לנד רובר פרסמה תמונות רשמיות ראשונות של הדיפנדר החדש, בעיצוב הסופי המיועד לייצור אך עדיין תחת הסוואה. הדיפנדר, שנולד מהלנד רובר הראשון (שפשוט כונה "לנד רובר", בלי שם דגם) של שנות ה-40, נחשב לדגם המזוהה ביותר עם המותג ובהתאם השקת הדור החדש צפויה להיות חשובה עבור הבריטים (ורועשת).

הקדימון הראשון לקראת חשיפת הדגם החדש השנה ותחילת השיווק ב-2020, נחשף בארה"ב - דרכה של לנד רובר לבשר לאמריקאים שהדיפנדר חוזר אליהם אחרי כשני עשורים של היעדרות. רכב השטח הקשוח עזב את צפון אמריקה, למרות ששיווקו המשיך בכל יבשת אחרת בעולם.

אם לשפוט מהתמונות של אבות הטיפוס המוסווים, הרכב החדש מאמץ עיצוב גנרי למדי - קופסתי ולא בהכרח עם קשר ישיר לדיפנדר המקורי. אבל יש עוד זמן עד לפסק הדין הסופי, הרכב כאמור מוסווה ומעיצובו הסופי נוכל להתרשם רק בעוד מספר חודשים.

לנד רובר דיפנדר 2020 יוצא לדרך


בינתיים, אבות הטיפוס נשלחו למבחני אמינות בתנאי אמת, בין המדבריות הלוהטים של אמריקה - בהם הטמפרטורות נוסקות עד ל-50 מעלות - ועד לצפון קנדה שם תפגשו גם בטמפרטורות שצונחות הרבה מתחת ל-0. כמצופה מרכב שטח, הדיפנדר יעבור מבחני עבירות שונים בשלל תנאים, כולל גם באזורים דלילי חמצן בגובה של יותר מ-4,000 מטר מעל פני הים.

לנד רובר דיפנדר 2020 יוצא לדרך


פרטים נוספים על הדיפנדר, ובכלל זה מפרט טכני, צפויים להתפרסם בהדרגה בחודשים הקרובים. לישראל יגיע ככל הנראה במהלך 2020.