דלק מוטורס, יבואנית ב.מ.וו לישראל, מתכוננת לאחת התקופות ה"עסוקות" בהיסטוריה המקומית של המותג. בסוף שנת 2018 השיקה את ב.מ.וו סדרה 8 החדשה, מכונית הקופה הגדולה והיקרה שלה, אבל זהו רק צעד ראשון לקראת שנה שתהיה רצופה בחידושים עבור המותג.

תכניות ב.מ.וו ל-2019: מהיברידי ועד פנאי גדול

 
החידוש הראשון ל-2019 יגיע כבר בשבועות הקרובים עם נחיתת הדור החדש של ב.מ.וו X4. בהמשך יגיע ב.מ.וו X5 החדש ואחריו ינחת כאן ב.מ.וו X7, רכב הפנאי הגדול שמתווסף למבחר. מלבד מנועי הבנזין והדיזל המקובלים, ה-X5 יוצע גם בגרסה היברידית נטענת עם 395 כ"ס שתזכה להטבות מס ולכן צפוי גם מחיר תחרותי. ה-X7 המדובר יהיה בעל שבעה מקומות ומחירו, שיהיה גבוה משמעותית מזה של ה-X5 , יתקרב לאזור המיליון שקלים.
 
לקראת אמצע השנה צפויה להגיע לארץ ב.מ.וו סדרה 3 חדשה (עליה נהגנו בהשקה העולמית). למרות הפופולריות הגוברת של רכבי הפנאי, הספורט-סדאן הזו עדין מכונית מאוד חשובה למותג. גם ה-Z4, הרודסטר החדשה של היצרן שפותחה יחד עם טויוטה (סופרה), תגיע בתקופה זו. לקראת סוף השנה צפויה להגיע גם גרסה מחודשת לסדרה 7. גם הצד החשמלי עשוי לזכות לחיזוק במידה ויביאו את הגרסה החשמלית של ב.מ.וו X3 שמציעה עם טווח רשמי של 400 ק"מ.

תכניות ב.מ.וו ל-2019: מהיברידי ועד פנאי גדול

 
לקראת סוף השנה צפויות להגיע גרסאות זולות יותר לסדרה 8, כמו גם גרסת הגראן קופה (קופה-ארבע-דלתות). באותה תקופה גם ה-M8 החדשה, שטרם הוצגה, צפויה להגיע. היא צפויה להציג חטיבת כוח דומה לזו של M5 החדשה – V8 כפול מגדשים בנפח 4.4 ליטר שיפיק כ-600 כ"ס. בשבועות הקרובים תנחת בארץ גם גרסת הקבריו ל-8.
 
בהמשך השנה ב.מ.וו לחשוף בעולם דורות חדשים של ב.מ.וו X6 ו-סדרה 1. רכב הפנאי-קופה יתבסס כתמיד על הדור העדכני של X5, בעוד הקומפקטית תעבור לפלטפורמת הנעה קדמית ותוצע גם בגרסת סדאן חדשה. ככל הנראה ה-X6 וסדרה 1 החדשים יגיעו לישראל רק ב-2020.

תכניות ב.מ.וו ל-2019: מהיברידי ועד פנאי גדול