חמש שנים אחרי שהוצגה לראשונה, למבורגיני הוראקאן (Huracan) עוברת מתיחת פנים. בהשראת גרסת הפרפורמנטה (Performante) שהוצגה בז'נבה אשתקד ושברה (לרגע) את שיא הנורבורגרינג, מגיעה ה"איבו" (Evo) - מתיחת הפנים.

ההוראקאן המחודשת מאמצת שינויי עיצוב בכדי "להציע יעילות אווירודינמית משופרת", כך למבורגיני, אם כי השינויים כמקובל ביצרנית אינם גדולים במיוחד מבחינת המראה הכללי. מתחת למכסה המנוע, במרכז המרכב, מתמקמת יחידת הכוח של הפרפורמנטה עם נפח של 5.2 ליטר, הספק מרבי של 640 כ"ס (30 יותר מהוראקאן רגילה עד כה) ומומנט מרבי של 61.1 קג"מ. אלו מתקבלים ב-8,000 ו-6,500 סל"ד בהתאמה, וכן - זיהיתם נכון: עדיין אין מגדש טורבו.

יחידת ה-V10 משודכת לתיבת שבעה הילוכים רובוטית דו-מצמדית ומניעה את ארבעת הגלגלים. האיבו מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 2.9 שניות (כמו הפרפורמנטה), ול-200 קמ"ש בתוך 9.0 שניות - 0.1 יותר מהפרפורמנטה, שגם קלה מהאיבו ב-40 ק"ג. המהירות המרבית של שתיהן עומדת על "יותר מ-325 קמ"ש", ומרחק הבלימה מ-100 קמ"ש לעמידה אורך 31.9 מטר בלבד (31.0 בפרפורמנטה).

השור עשה בוטוקס: למבורגיני הוראקאן איבו


על חלוקת הכוח מופקדת יחידת מחשוב משודרגת עם חיישני תאוצה ואחיזה מתקדמים יותר. יחד עם שדרוג מערכת ההנעה עצמה, תתאפשר כעת חלוקה מדויקת יותר של הכוח בין הסרנים ובין כל אחד מארבעת הגלגלים, בהתאם לתנאי הדרך ואופי הנהיגה.

השור עשה בוטוקס: למבורגיני הוראקאן איבו


למבורגיני גם מבטיחה שדרוג להיגוי בעל יחס ההעברה המשתנה, שיהיה כעת מהיר יותר במהירות נמוכה לכושר תמרון משופר ואיטי יותר בגבוהה, ליציבות עדיפה. גם המתלים האדפטיביים שודרגו.

השור עשה בוטוקס: למבורגיני הוראקאן איבו


יצרנית הרכב האיטלקית לא מפרסמת בשלב זה תמונות פנים של המכונית המחודשת. שיווקה יחל באביב הקרוב, במחיר התחלתי של 184 אלף יורו (778 אלף שקל לפני מסים).