הגיע זמן קבריולה: גרסה שנייה לפורשה 911 החדשה - אוטו

הגיע זמן קבריולה: גרסה שנייה לפורשה 911 החדשה

חודש וחצי בלבד אחרי הקופה, מגיע תורה של הקבריולה עם גג הבד המתקפל. מה התחדש?

פורשה חשפה את ה-911 קבריולה החדשה, גרסת גג בד מתקפל של הדור החדש (992). הדגם, שנחשף לראשונה לפני כחודש וחצי בתערוכת לוס אנג'לס בגרסת הקופה, מוצג כעת בגרסה לחובבי הרוח בשיער - ואלו ישמחו לגלות שהגג כעת נפתח מהר יותר (כ-12 שניות) ובמהירות של עד 50 קמ"ש.

בדומה לקופה, פורשה משיקה את ה-911 קבריולה בגרסאות הקאררה S (הנעה אחורית) וקאררה 4S (הנעה כפולה). לשתיהן מנוע 3.0 ליטר טווין-טורבו בנזין עם שישה צילינדרים (בוקסר), הספק מרבי של 450 כ"ס ב-6,500 סל"ד ומומנט מרבי של 54 קג"מ בין 2,300 ל-5,000 סל"ד.

בשידוך לתיבת שמונה הילוכים רובוטית דו-מצמדית, הקאררה S מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 3.9 שניות (3.7 עם ערכת "ספורט כרונו", הכוללת בקרת יציאה מהמקום). ה-4S זקוקה ל-3.8 שניות (3.6 עם ספורט כרונו). לשתיהן מהירות מרבית גבוהה מ-300 קמ"ש ותצרוכת דלק ממוצעת בתנאי מעבדה של כ-11 ק"מ לליטר.

1609426


לראשונה בתולדות הקבריולה, שמוצעת במשפחת ה-911 מאז סוף 1981, הדור החדש יוצע כאופציה בתוספת תשלום עם מתלי ה-PASM האקטיביים של פורשה, כולל הנמכה של 10 מ"מ, וקפיצים ומוטות מייצבים קשיחים. לדגם החדש גם תושבות מנוע משודרגות, לקשיחות מבנית עדיפה.

1609428


דגמי הקבריולה החדשים זמינים למכירה כבר עתה באירופה, במחיר התחלתי של 134,400 יורו לקאררה S (והחל מ-142,300 לקאררה 4S), בשקלים - החל מ-569,000 ו-603,000 בהתאמה לפני מסים. מדובר במחיר גבוה בכ-13% מהקופה. שיווק ה-911 החדשה בישראל צפוי להתחיל בחודש מרץ הקרוב, במחיר התחלתי של כ-1.1 מיליון שקל.
     

תגובות גולשים:

לכתבה זו התפרסמו תגובות

  1. 1. הקופה נראית יותר טוב

    חי 9 ינואר 2019, 11:10