רכב פנאי חדש עם עד שבעה מושבים לקאדילק, יצרנית מכוניות היוקרה האמריקאית. הרכב, שמכונה קאדילק XT6, יוצג בהמשך השבוע בתערוכת דטרויט, יושק באביב בארה"ב ויגיע לישראל לקראת סוף השנה - כך נמסר מחברת UMI, יבואנית קאדילק.

לרכב החדש עיצוב מודרני עם יחידות תאורה קדמיות צרות וסבכה גדולה (בשני עיצובים לבחירה - "פרימיום" או "ספורט"). ל-XT6 אורך של 505 ס"מ, רוחב של 196 ס"מ, גובה של 175 ס"מ ובסיס גלגלים באורך 286 ס"מ. הוא ימוצב בישראל בין ה-XT5 הבינוני לאסקלייד, רכב הפנאי בגודל מלא של קאדילק. בהתאם מחירו צפוי לעמוד על בין 345 אלף שקל, מחירו ההתחלתי של XT5, ל-705 אלף שקל - מחיר התחלתי של אסקלייד.

בשלב ראשון, קאדילק תציע את ה-XT6 עם מנוע V6 בנזין אטמוספרי, בנפח 3.6 ליטר ועם הספק ומומנט משוערים של 310 כ"ס ב-6,600 סל"ד ו-38 קג"מ ב-5,000 סל"ד. מנוע זה יניע את הגלגלים הקדמיים בסיוע תיבת תשעה הילוכים אוטומטית. גרסת הנעה כפולה עם אותו מנוע ותיבה צפויה אף היא. קאדילק לא מפרסמת נתוני ביצועים או תצרוכת דלק בעת זו.

קאדילק חשפה את ה-XT6 - בישראל בסוף השנה


את ה-XT6 ניתן יהיה כאמור להזמין באחד משני עיצובים: "פרימיום לקשרי" (Premium Luxury, הרכב החום בתמונות) תהיה רמת הגימור המהודרת, עם דיפוני עץ בתא הנוסעים ודגש על מראה יוקרתי, ואילו "ספורט" (הרכב האפור) תציע חישוקים, פגוש קדמי וסבכה שונים ודיפוני סיבי פחמן בתא הנוסעים.

קאדילק חשפה את ה-XT6 - בישראל בסוף השנה


אבזור הבטיחות התקני ובתוספת תשלום יכלול, בין היתר, שבע כריות אוויר, בלימת חירום אוטונומית בנסיעה לפנים ולאחור עם זיהוי הולכי רגל (בשני הכיוונים), מערכת ראיית לילה, מצלמות HD היקפיות כולל שמירת תיעוד הנסיעה למקרה הצורך, סיוע בשמירת נתיב ובקרת שיוט אדפטיבית.

קאדילק חשפה את ה-XT6 - בישראל בסוף השנה


אבזור המותרות מוסיף, בין היתר, טעינה אלחוטית לטלפון חכם וקישורו באמצעות טכנולוגיית NFC, הנעה מרחוק, מושבים אחוריים מתקפלים חשמלית, מערכת עזר לחנייה ששולטת בכל פעולות הנהיגה ועוד. פרטים נוספים לגבי מפרטים ומחירים הרלוונטיים לישראל, צפויים לקראת סוף השנה.