יותר משלוש שנים אחרי שהוצגה, סוזוקי באלנו עוברת רענון של אמצע החיים. הסופרמיני של סוזוקי זוכה לעדכון לעיצוב ויותר אבזור, בינתיים בשוק ההודי - מהגדולים והחשובים ביותר עבור היצרנית.

במסגרת הרענון, הבאלנו מקבלת חרטום מחודש עם סבכה קדמית שונה, עדכון לפגושים וליחידות התאורה וחישוקי "16 דו-גווניים חדשים. בתא הנוסעים יש מסך "7 חדש ומערכת מולטימדיה עם תאימות לממשקי אפל קארפליי ואנדרואיד אוטו. סוזוקי לא מאשרת זאת רשמית, אך סביר כי העדכונים לעיצוב יגיעו גם לאירופה, גם אם שינויים אחרים רלוונטיים יותר להודו ושווקים אחרים באסיה.

הבאלנו מוצעת בישראל עם מנוע 1.2 ליטר, ארבעה צילינדרים, שמספק 90 כ"ס ומשודך לתיבת חמישה הילוכים ידנית או אוטומטית-רציפה. לפי שעה לא ידוע אם חל שינוי במפרט זה בדגם המיועד אלינו (תקינה אירופאית).

נחשפה סוזוקי באלנו מחודשת


בעוד הדגם ההודי מוסיף להציע רק שתי כריות אוויר ואפילו לא מצויד בבקרת יציבות, בישראל ביבואנית העריכו בעבר כי השנה יתווספו לבאלנו אצלנו סוף-סוף מערכות בטיחות מתקדמות (בראשן בלימת חירום אוטונומית). כיום הבאלנו משווקת בלי אלו, ובהתאם עם ציון בטיחות נמוך של שלושה כוכבים בלבד ב-Euro NCAP.

נחשפה סוזוקי באלנו מחודשת


פרטים נוספים על מתיחת הפנים לשוק האירופאי, צפויים ככל הנראה בחודשים הקרובים - אולי אף בתערוכת ז'נבה שתיערך ב-17-7 במרץ בשוויץ. נכון לעתה עדיין לא ידוע מתי תגיע מתיחת הפנים לישראל.