קרוב לשנה לפני שהוא מגיע לישראל, שברולט סילברדו החדש נחשף רשמית בארה"ב. הטנדר, שיושק באמריקה בסוף השנה ויגיע לישראל בתחילת 2020, מבטיח שיפור משמעותי בכל תחום בהשוואה לדגם היוצא. אפילו מבחר העיצובים גדל, עם בידול מוחשי יותר בין רמות הגימור.

הסילברדו צמח משמעותית במידות, כאשר גרסת תא צוות לדוגמה צמחה באורכה הכללי ב-26.5 ס"מ ל-635, הרוחב והגובה בקרוב לארבעה ס"מ (208 ו-203 ס"מ בהתאמה) ובסיס הגלגלים ב-14 ס"מ ל-404. כושר ההעמסה עומד כעת על בין 1,810 ל-3,386 ק"ג בהתאם לגודל הארגז, סוג המרכב ואורך וסוג השלדה (כולל דגמי 2500 ו-3500 שמוצעים בישראל), ואילו כושר הגרירה מפלצתי וצמח בעד 50% לעד 16.1 טון (החל מ-6.6 טון).

לטנדר החדש ארגז מטען באורך 209 ס"מ (9+), גובה 53 ס"מ (1-), רוחב 132 (2+) ובנפח 1,970 ליטר (1,728 בעבר). בגרסת הארגז הגדול אורך של 250 ס"מ (2+), גובה של 53 ס"מ (1-), רוחב של 128 ס"מ (2-) ונפח של 2,364 ליטר - לעומת 2,162 בעבר.



שברולט תציע את הסילברדו בחמישה קווי עיצוב - דגם עבודה, קאסטום, LTZ ,LT והיי קאנטרי (High Country). בסך הכל יהיו 22 שילובי מרכב-שלדה-ארגז-מנוע, כמו גם אפשרות לבחירה בין סרן אחורי עם שני גלגלים או ארבעה.

1611308


מנוע הדיזל הוותיק, בנפח 6.6 ליטר (V8) זוכה למערכת אוורור משודרגת (כולל מאוורר בקוטר "28 - 2.5 יותר מבעבר). יחידת הכוח מפיקה 445 כ"ס ו-126(!) קג"מ, ומשודכת לראשונה לתיבת 10 הילוכים אוטומטית. גרסת בנזין חדשה בנפח 6.6 ליטר (6.0 בעבר), אף היא V8, תפיק 401 כ"ס ומשודכת לתיבת שישה הילוכים אוטומטית. היא לא צפויה להגיע לישראל.

1611299


שברולט מבטיחה חיזוק לכל רכיבי ההנעה - כולל לתיבה ומערכת העברת הכוח - כמו גם למתלים ולשלדה. הסילברדו גם עושה צעד קדימה מבחינה טכנולוגית, ויציע מצלמות היקפיות עם עד 15 זוויות צילום - כולל גם מצב ש"מעלים" את הנגרר ומציג לנהג את הנעשה מאחוריו. מערכת עזר לזינוק בעלייה משודרגת תסייע למניעת התדרדרות עם נגרר ויישומון חדש יאפשר לכם לדעת, גם מרחוק, מה לחץ האוויר בנגרר, האם מערכת החשמל שלו תקינה ועוד.

1611313


שיווק הסילברדו החדש צפוי להתחיל בישראל בתחילת 2020. נכון לעתה לא ידוע אילו רמות גימור יוצעו ומה יהיה המפרט. הסילברדו היוצא נמכר בישראל בדגמי 2500 ו-3500 וברמות הגימור LT ו-LTZ. מחירו החל מ-234 אלף שקל ל-2500 והחל מ-284 אלף ל-3500.