יצרנית מכוניות היוקרה האמריקנית קאדילק חשפה גרסה חדשה לרכב הפנאי הבינוני שלה, קאדילק XT5. הרכב, שמתחרה בב.מ.וו X3 ואודי Q5, הגיע לתערוכת שיקגו במהדורת "ספורט", שנועדה לחובבי עיצוב מוחצן שלא זקוקים לתוספת ביצועים.

ה"ספורט" עוצבה בסימן צבע שחור - חלקי קישוט שונים במרכב הוחלפו בחלקים שחורים, בהם הסבכה הקדמית, וגם יחידות התאורה האחוריות הושחרו ואיתן חלק מתאורת היום הקדמית. כל זאת, לדברי סטיב קרלייל, נשיא קאדילק, לטובת מראה "אפל ואגרסיבי".

הדגם המשודרג מצטייד גם במדרכי צד, חישוקי "20 בצבע אפור כהה ובתא הנוסעים תמצאו דוושות ספורטיביות, אם כי קאדילק לא פרסמה תמונות של אלו. רמת הגימור החדשה מתבססת על דגם ה-3.5 ליטר V6 המשווק גם בישראל, עם 310 כ"ס ותיבת שמונה הילוכים אוטומטית. היא לא כוללת שיפורים לביצועים או ליכולת הדינמית.

קאדילק מוסיפה


את הספורט תוכלו להזמין כתוספת לרמות הגימור "לקשרי" ו"פרימיום לקשרי", כאשר בארה"ב מחיר החבילה יעמוד על בין 2,000 ל-3,000 דולר (11,000-7,300 שקל), בנוסף למחיר ה-XT5 (החל מ-49.5 אלף דולר, 180 אלף שקל כולל מסים). בישראל מחיר ה-XT5 עומד על החל מ-335 אלף שקל.

קאדילק מוסיפה


ומה לגבי שיווק ה-XT5 ספורט בישראל? מחברת UMI, יבואנית קאדילק, נמסר כי בחברה "שואפים להביא את כל דגמי היצרנית, אך טרם נקבע מועד הגעה".