יגואר I-Pace נבחר ברוב קולות על-ידי העיתונאים של אוטו, קוראי המגזין וגולשי האתרים אוטו ומאקו. הוא נבחר מבין 46 כלי רכב שהשתתפו בתחרות – והשנה התחרות הייתה קשה במיוחד. ברשותכם, נעבור להסביר מדוע נבחר ה-I-Pace להיות אוטו השנה 2019.

יגואר I-Pace - אוטו השנה 2019

 
ההבטחה שמומשה
כבר שנים שאנחנו שומעים על 'מהפיכת הרכב החשמלי' הקרבה ובאה; ואפילו שווקו בארץ מספר מכוניות חשמליות לאורך השנים. אבל המקרה של יגואר I-Pace הוא שונה. לא רק שמדובר ברכב חשמלי, אלא אחד כזה שעשוי ממש טוב – כמעט ללא פשרות.
 
בתור התחלה הוא נותן מענה שמניח את הדעת בכל הקשור לפחד מטווח הנסיעה. היגואר הזה מציע טווח נסיעה ריאלי של כ-400 ק"מ – הרבה מעבר לנדרש ביום-יום, ומספיק גם לנסיעות ארוכות ולא מתוכננות. מה גם שהוא מציע אפשרות לטעינה מהירה שיכולה להוסיף כמה מאות ק"מ לטווח בתוך כחצי שעה. התחלה של פריסת רשת עמדות טעינה מהירה בהחלט עוזרת.

יגואר I-Pace - אוטו השנה 2019

 
מעבר לכך הוא הרשים גם בשאר התחומים. הוא נראה נהדר, מבחוץ ומבפנים – תא הנוסעים מרווח ועשוי בצורה איכותית ומחניפה וכולל ועושר רב של מרקמים ואבזור; וכיאה לרכב במעמדו ומחירו הוא מוצע עם מגוון רחב של מערכות בטיחות מתקדמות.



מלבד הטווח המרשים והעיצוב הייחודי יגואר I-Pace מפליא גם בביצוע על הכביש. תחילה אלה הביצועים המסחררים – 4.8 שניות ל-100 קמ"ש; ותחושה שקשה להסביר במילים – כל כך הרבה כוח (400 כ"ס וכמעט 70 קג"מ) שמגיעים בכזה שקט "חשמלי". הוא מתנהג היטב בכביש ומפתיע עם יכולת מעבר לכביש.

יגואר I-Pace - אוטו השנה 2019

 
יגואר I-Pace – אוטו השנה של ישראל 2019
יגואר I-Pace הוא ביטוי מצוין – וראשון מסוגו בארץ – לכיוון אליו פונה עולם הרכב. אוטו השנה של ישראל הוא הדגם המתקדם ביותר, המרשים ביותר, המאוד רב-גוני, ומי שהביא ראשון את מרכיבי עולם הרכב של העשור הבא, ומבצע ממש טוב: יגואר I-Pace.