קשה להאמין, אבל פסל הלגו המרשים שתמונותיו מופיעות כאן, יוצר על-ידי שני אמנים בלבד, בתוך שישה שבועות. הוא מורכב מלא פחות מ-400 אלף חלקים קטנטנים, שהורכבו יחד ליצירה באורך יותר מחמישה מטרים, רוחב של 1.9 מטר וגובה של יותר משלושה מטרים.

הפסל הוא שחזור מדויק וחינני של פולקסווגן T2 (טרנספורטר) קאמפר, קרוואן מהודר שיוצר בין 1967 ל-1971 בשיתוף ווסטפיליה. זהו הסבא-רבא של פולקסווגן טרנספורטר קליפורניה המשווק גם בישראל כיום, כאשר הקאמפר המקורי נחשב כיום לרכב אספנות נחשק ולסמל של שנות ה-60.

בגרסת הלגו, שתוכננה והורכבה על-ידי אמני הלגו פסקל לנהארד ורנו הופמייסטר, הושקעו שבועות של תכנון תלת-ממד, מציאת חלקים והרכבה - שהאמנים נדרשו לבצע לאורך כמעט 24 שעות ביממה כדי לעמוד ביעד החשיפה. הפסל הוצג בפתח תערוכת הפנאי והטיולים של מינכן, גרמניה, המכונה "f.re.e", ושתהיה פתוחה לקהל הרחב ב-24-20 בפברואר.

יצירה מדהימה: קרוואן VW מלגו


הפסל כולל את סממני העיצוב החיצוני האהובים של ה-T2, כולל העיצוב הקופסתי עם קווי המתאר העגולים, וגם מאפשר הצצה לתא נוסעים מאובזר - כולו מלגו. הפסל אף כולל את גג הווסטפליה הנפתח (בגרסה פתוחה באופן קבוע, כמובן), תחתיו ניתן לישון בלילה בדגם המקורי.