ביום ג' האחרון (19/2/2019) השיקו בדלק מוטורס את הדורות החדשים לסדרות ה-GS וה-RT המוכרות.
 
ראשיתה של סדרת אופנועי ה-GS (בהרחבה, Gelände = שטח + Straße = כביש ו\או רחוב), הדו שימושיים של המותג ב-R80G/S של תחילת שנות ה-80, שזכה להצלחה במרוץ הפריז-דקאר בו ניצח בשנים 1981, 1983, 1984 ו-1985.
 
ראשיתה של סדרת ה-RT (בהרבה, Reise-Tourer = טורר מסעות), כאופנוע תיור בשנות ה-70 המאוחרות.

אופנועי ב.מ.וו החדשים בישראל

 
מה חדש ומה לא
ב.מ.וו שמרו כמובן על הסידור שמאפיין את המותג כבר קרוב למאה שנים (מנועי בוקסר), אך הוסיפו מערכות בקרה אלקטרוניות מתקדמות יותר לטובת שיפור הבטיחות והנוחות, ותזמון שסתומים משתנה שבחטיבת האופנועים של היצרן בחרו לקרוא לו "ShiftCam". אגב, השם VANOS מתאר מנגנון דומה במכוניות המותג.
 
מנוע, הספק ומחירים
כל הדגמים החדשים עושים שימוש באותו מנוע (בוקסר כאמור) כפול צילינדרים, בנפח 1250 סמ"ק המפיק 136 כ"ס ב-7,750 סל"ד ו-14.5 קג"מ ב-6,250 סל"ד.
 
מחירי ה-GS מתחילים ב-160,000 שקלים ומטפסים עד ל-166,000 שקלים. ב.מ.וו GS אדבנצ'ר, בעל התאמות לשטח ומיכל דלק מוגדל ב-30%, מתחיל מ-170,000 שקלים ומאמיר ל-178,500 שקלים. מחירם של דגמי ה-RT נע בין 167,500 שקלים ל-173,000 שקלים.

אופנועי ב.מ.וו החדשים בישראל