מה קוסם לכם יותר, עיצוב ספורטיבי או דמוי שטח? בקרוב לא תצטרכו לבחור, כי טויוטה קורולה החדשה תוצע עם שניהם, בגרסאות חדשות שהיצרנית תחשוף בתערוכת ז'נבה בחודש הבא.

גרסת ההאצ'בק של הקורולה החדשה (מחליפת האוריס) מצטיידת בעיצוב ספורטיבי בגרסת "GR ספורט" החדשה, קיצור של "Gazoo Racing", שמה של סדנת המירוצים של טויוטה. דגמי ה-GR ספורט הם הבסיסיים בהיצע, ומלבד עיצוב ספורטיבי אינם כוללים לרוב שדרוגים למפרט הטכני.

וכך הקורולה ה"ספורטיבית" היא בעיקר מופע ראווה ופחות פצצת ביצועים: הדגם החדש יוצע עם מנועי הכלאיים הרגילים של הדור החדש, בנפח 1.8 או 2.0 ליטר (122 או 180 כ"ס בהתאמה), וללא שינויים ליכולת הדינמית.

טויוטה קורולה בגרסאות


במקום תקבלו עיצוב מעט אגרסיבי יותר, הכולל חישוקי "18, יחידות תאורה קדמיות מסוג לד ופנסי ערפל, סבכה כהה, פגוש אגרסיבי למראה וחצאיות בצדי המרכב. גם מאחור ממשיך הרושם הדינמי עם פוגש שונה, מסיט רוח ופתחי מפלט בוהקים.

טויוטה קורולה בגרסאות


בתא הנוסעים תמצאו מושבי ספורט מבד משולב דמוי-עור (או עור מלא בתוספת תשלום), תפרים שחורים ואדומים ועוד שינויים זעירים. מחיר ערכת העיצוב החדשה לא פורסם, והיא תהיה זמינה באירופה מינואר 2020.

טויוטה קורולה בגרסאות


קורולה לשטח
לצד ה-GR ספורט, הקורולה תוצע בז'נבה גם בגרסת "טרק" (Trek), המיועדת לחובבי נהגת שטח קלה ומוצעת במרכב הסטיישן (טורינג ספורטס, מחליפת האוריס טורינג ספורטס). כאן יש מרווח גחון מוגדל (ב-20 מ"מ) לטובת נסיעת שבילים, חישוקי "17 בעיצוב ייחודי, פגושים עם "מיגון" מלפנים ומאחור ופסי קישוט כסופים בצדי המרכב, הכל לטובת מראה הכמעט קרוסאובר האופנתי.

בתא הנוסעים תמצאו מושבים עטופים בד בשני גוונים, מסך מידע בגודל "7 ועוד. גרסה זו מיועדת לתחילת שיווק באירופה באוגוסט הקרוב.