חטיבת רכבי השטח של FCA (פיאט קרייזלר אוטומובילס), ג'יפ, חשפה פרטים ראשונים על תוכניותיה לתערוכת ז'נבה (17-7 במרץ). בעוד האטרקציה המרכזית עדיין לא נחשפה - גרסת כלאיים נטענת משקע של ג'יפ רנגייד - ביצרנית מפרסמים פרטים על גרסאות חדשות לדגמים קיימים.

במרכזן, ברבעון השני של השנה ג'יפ תחל בשיווק דגמי "S" עם עיצוב ספורטיבי באירופה. מהדורות אלו יוצעו במבחר דגמים - רנגייד, קומפאס, צ'ירוקי וגרנד צ'ירוקי - כאשר לכולן עדכוני עיצוב קלים. בתערוכה כל גרסאות ה-S יוצגו בלבן. עיצובן נועד לשוות לרכבי הפנאי מראה מעט מהודר-ספורטיבי, עם פגושים חדשים, חישוקי "19 ("20 בגרנד צ'ירוקי) ותוספת אבזור.

גרסאות ה-S לא מוסיפות ביצועים או שינויים טכניים אחרים, ומתרכזות בחבילות אבזור ועיצוב שונות - המבוססות על רמת הגימור הגבוהה של כל דגם. בהתאם ניתן יהיה להזמין אותן עם מבחר המנועים ותיבות ההילוכים הרגיל (בעיקר המנועים החזקים יחסית).



גם מתיחת הפנים של ג'יפ צ'ירוקי טריילהוק תערוך הופעת בכורה אירופית, עם הגבהה של שני ס"מ (מרווח הגחון 22 ס"מ), מתלי שטח קשוחים יותר ונתונים מרשימים: זווית גישה של 29.2 מעלות, נטישה של 32.2 ומעבר מכשול של 22.9 מעלות. הטריילהוק מצויד במנוע 2.0 ליטר טורבו-בנזין עם 270 כ"ס.



עוד בתערוכה, היצרנית תציג את מהדורת "נייט איגל" (Night Eagle, נשר לילה) של ג'יפ קומפאס. כאן מדובר במהדורה מהודרת, שמציעה חלקי קישוט שונים בשחור מבריק. היא תצויד בתערוכה במנוע 1.4 ליטר טורבו-בנזין עם 140 כ"ס ותיבת שישה הילוכים ידנית, אך צפויות גם יחידות כוח נוספות.



לפי שעה לא ידוע אילו מהגרסאות החדשות יוצעו בישראל, או מתי. גולת הכותרת של התערוכה, כאמור, אמורה להיות גרסת כלאיים נטענת משקע של הרנגייד - שפרטים אודותיה עדיין לא פורסמו. אם אכן תוצג, זו תהיה הראשונה מסוגה במבחר ג'יפ אי פעם.