סיאט חשפה בתערוכת הסלולר MWC בברצלונה את המינימו (Minimo), רכב חשמלי שיתופי וזעיר - כלי הרכב האידאלי לאזורים עירוניים פקוקים ולנסיעות לטווח קצר.

המינימו מזכיר מאוד את מי שיהיה מתחרו העיקרי, הקוואדרסייקל הצרפתי רנו טוויזי - שכמעט ושווק בישראל אך לפי שעה התוכניות בנושא לא יצאו לפועל. כמוהו, המינימו הוא רכב דו-מושבי בטנדם, עם נוסחה שמשלבת בין אופנוע למכונית.

מחד, מדובר ברכב עם ארבעה גלגלים ומרכב סגור (לגמרי, בניגוד לסגור חלקית ברוב גרסאות הטוויזי), מאידך המידות קרובות יותר לעולם הדו-גלגלי: האורך 2.5 מטר, הרוחב 1.24 מטר בלבד. גם תנוחת הישיבה גבוהה כמו בדו-גלגליים (וחלק מרכבי הפנאי). לרכב התצוגה דלתות צד הנפתחות כלפי מעלה בגדלים שונים (קטנה יותר בצד שמאל עבור הנהג, גדולה מימין לכניסה נוחה לנוסע).

באורך 2.5 מטר: סיאט מציעה רכב שיתופי זעיר


לפי סיאט, המינימו יוכל להציע טווח נסיעה של כ-100 ק"מ בין טעינות, ובניגוד למתחרו הישיר גם אפשרות להחלפת מצבר מהירה - כלומר אם אין לכם זמן להמתין לטעינה, תוכלו להחליפו בתוך שניות. סיאט לא מציינת איך בדיוק מבוצעת ההחלפה.

באורך 2.5 מטר: סיאט מציעה רכב שיתופי זעיר


גם נתוני הספק וביצועים של הרכב הזעיר לא פורסמו, וביצרנית לא מצהירים באופן רשמי כי ייצרו אותו. עם זאת, מיד לאחר הצגתו, מנהל העיצוב של המותג, אלחנדרו מסונרו, אמר לשבועון "אוטוקאר" כי בכוונת היצרנית לייצרו מ-2021. לפי שעה לא ידוע אילו שינויים יעבור בדרך לייצור, שיתמקד כנראה בשוק ציי הרכב לשיתוף (דוגמת אוטותל בישראל).