אם חשבתם שעומר אדם הגזים עם פורשה, כנראה עוד לא שמעתם על כלי הרכב של אייל גולן. מי שנחשב בעיניי רבים כזמר הלאומי, נוהג במספר כלי רכב יוקרתיים במיוחד, בהם דגמי מרצדס ואפילו פרארי אחת.

מיליון או דולר – אלו המכוניות של אייל גולן


למרות שדגמי פרארי נחשבים בעולם לייחודיים יותר ביחס לדגמי מרצדס, דווקא בצי של גולן הפרארי זו המכונית הזולה ביותר. מזה כשנה וחצי מחזיק גולן בפרארי 458 קבריולה (ספיידר), שעלתה לו 1.4 מיליון שקלים – לא ממש זול, בוודאי לא בהתחשב בעובדה שמדובר במכונית משומשת.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Eyal Golan (@eyalgolan1) on




 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

תודה רבה לשדולה לקידום הזמר העברי ובמיוחד לחברת הכנסת נאוה בוקר על הפרס הזה. הפרס הכי גדול בחיים שלי מלבד ילדיי ואימי היא המוסיקה. אהבת הקהל והיכולת לשיר וליצור היא שמניעה אותי קדימה. תודה לכל הכותבים ,מלחינים ,מעבדים ונגנים שעובדים איתי ועם אחרים ויוצרים איתנו יחד את הפסקול של החיים שלנו. מוסיקה ישראלית . ביום כזה אני רוצה להשתתף בצער המשפחה והחברים על לכתו של יגאל בשן מהאהובים שבזמרי ישראל. יהי זכרו ברוך!

A post shared by Eyal Golan (@eyalgolan1) on






עם זאת, גולן כבר הכריז בעבר שהוא אינו מרגיש בנוח להשתמש בה, ולשם כך עומדים לרשותו שני כלי רכב נוספים, שניהם של מרצדס – S500 קבריולה ו-S600 מייבאך. לראשונה גג נפתח, מנוע V8 בנפח 4.7 ליטר עם שני מגדשי טורבו, הספק של 456 כ"ס, נתון האצה של 0 ל-100 קמ"ש ב-5 שניות ותג מחיר של 1.5 מיליון שקלים.

מיליון או דולר – אלו המכוניות של אייל גולן


המרצדס השנייה זו מכונית פאר מהודרת ויוקרתית במיוחד – מייבאך S600, הגרסה הבכירה ביותר של ספינת הדגל. לזו מרכב מוארך, צמד כורסאות מאחור בעלות הדום חשמלי ומקרר שמפניות ביניהן, צמד מסכי "10 מול כל כורסא, שולחנות מתקפלים ומערכת שמע מושקעת של 'בורמייסטר' עם 24 רמקולים. המנוע מיוחד לא פחות – V12 בנפח 6.0 ליטר, שני מגדשי טורבו והספק של 530 כ"ס, הגרסה היותר חזקה של הדגם. מעוניינים? 1.8 מיליון שקלים והיא שלכם.

מיליון או דולר – אלו המכוניות של אייל גולן