סדנת השיפורים הגרמנית מציגה: כוח, והרבה. לא פחות מ-800 כ"ס, זה ההספק המרבי שמפיק מנוע ה-V8 בנפח 4.0 ליטר של ה-G-קלאס המשופר שלפניכם, ושנחשף בהופעת בכורה בתערוכת ז'נבה.

תחת השם בראבוס 800 וויידסטאר (Widestar), סדנת השיפורים מציעה את השדרוג המקיף ביותר למרצדס G-קלאס החדש. רכב השטח, שמבוסס על הגרסה הספורטיבית ממילא של מרצדס (AMG G63), זוכה לזינוק של 215 כ"ס ויותר מ-15 קג"מ, ומפיק 800 כ"ס ב-6,600 סל"ד ו-101.9 קג"מ ב-3,600 סל"ד.

כל הכוח הזה מושג תודות לשדרוג של מנוע ה-V8 טווין-טורבו בנפח 4.0 ליטר של מרצדס, כולל בין היתר מגדשים חדשים שגודשים בלחץ של עד 1.6 באר ומחשב ניהול מנוע חיצוני ששולט על היניקה, גדישה והצתה ליעילות מרבית. יש גם מערכת פליטה ספורטיבית עם שסתומי פליטה נשלטים אלקטרונית - לטובת עולמת רעש מתאימה לכל רגע נתון לפי בחירת הנהג - ופתחי מפלט כפולים בצדי המרכב למראה דרמטי.

בראבוס במפגן כוח: G-קלאס 800


ה-800 וויידסטאר מאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 4.1 שניות ולמהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 240 קמ"ש - בכל זאת רכב שטח גדול וכבד. הוא מציע בלמים ובולמים משודרגים וגם צמיגים אופציונליים במידת ענק - 305/35 עם חישוקי "23 ("20 במפרט ה"בסיס").

בראבוס במפגן כוח: G-קלאס 800


מכיוון שאתם גם רוצים שידעו שקניתם את "הכי G-קלאס", בראבוס מציעה גם ערכת עיצוב מקיפה שכוללת בתי גלגלים רחבים - לתוספת של עשרה(!) ס"מ לרוחב הכולל. מלבד זאת יש סבכה ופגושים בולטים, יחידות תאורת שטח על הגג ומכסה מנוע חדש ומאיים.

בראבוס במפגן כוח: G-קלאס 800


בתא הנוסעים השמיים הם הגבול, עם כמעט כל שילוב עור-אלקנטרה-עץ-סיבי פחמן כיד הדימיון הטובה ועומק הארנק. מחיר היצירה, אגב, לא פורסם.