פולקסווגן תדחה לשנה הבאה את השקת הגולף החדשה, המכונית הנמכרת ביותר באירופה, כך מדווחים עיתון "בילד" הגרמני וה"אוטומוטיב ניוז". המשפחתית הקומפקטית הייתה אמורה לצאת לשוק השנה, אך ביצרנית נתקלו בבעיות בפיתוח חלק מהמערכות הדיגיטליות המתקדמות. 

על-פי הדיווח, פולקסווגן תציע בגולף תא נוסעים דיגיטלי המבוסס על מסכים ומקושר לאינטרנט עם סים מובנה, לטובת הורדת יישומונים ועדכונים בלי צורך בחיבור טלפון חכם. אלא שלפי מקורות בחברה, היצרנית נתקלה בתקלות במערכות המתקדמות שגרמו לכך שתיאלץ לדחות את השקת הדגם.

ביצרנית אישרו ל"בילד" כי התגלו בעיות טכניות בפולקסווגן גולף החדשה בשל האופי המתקדם של הטכנולוגיות שיוצעו בה, אך הכחישו שזוהי הסיבה לדחייה במועד ההשקה המתוכנן. לטענתם, הדחייה נועדה למנוע השקה לפני חג המולד, זמן בשנה בו מכירות הרכב נמוכות.

"אנחנו חושבים שעדיף לצאת מוקדם בשנה הבאה במתקפה בכוח מלא. זה לא קשור בכלל לייצור. זו החלטה שיווקית משום שאתה לא מנסה להשיק מכוניות מתחת לעץ חג המולד כשאף אחד לא שם לב", כך על-פי מנהל המכירות והשיווק של פולקסווגן, יורגן שטקמן, ששוחח עם ה"אוטומוטיב ניוז".

דיווח: השקת פולקסווגן גולף הבאה נדחתה בשל בעיות טכניות


פולקסווגן תכננה במקור להשיק את הגולף בתערוכת פרנקפורט (22-12 בספטמבר), זמן דומה בשנה לזה בו הושקו כל הדורות הקודמית. את המכונית הסדרתית הראשונה מסדרת I.D החשמלית תוכנן להשיק מספר שבועות לאחר מכן. כעת השקת ה-I.D הוקדמה ותיערך בפרנקפורט, בעוד הגולף תוצג רק ב-2020.

השקת הגולף לתקשורת תגיע אחרי תערוכת פרנקפורט "כדי לתת לדור השמיני של הגולף את תשומת הלב לה הוא ראוי", כך שטקמן.

בחודש ינואר האחרון קארהיינז הל, מנהל תחום המכוניות הקומפקטיות של מותג פולקסווגן, אמר כי הגולף החדשה תיכנס ל"עידן המכוניות המקושרות" עם יכולת נהיגה אוטונומית מורחבת. "תהיה בה יותר תוכנה מאי פעם. היא תמיד תהיה מקושרת ולוח המחוונים הדיגיטלי ומערכות העזר לנהיגה יהיו קנה המידה מבחינת קישוריות ובטיחות", כך הל.

על-פי דיווח של התקשורת הגרמנית באותם ימים, דגמי הגולף הבכירים יוצעו עם תא נוסעים נטול מתגים פיזיים, ובמקומם כל המערכות יתופעלו עם מסכי ומתגי מגע.