מיצובישי תציג בתערוכת בנגקוק בסוף החודש גרסת שטח קשוחה של מיצובישי טרייטון, הטנדר הוותיק שעבר אך לאחרונה מתיחת פנים. זו הביאה עיצוב אגרסיבי יותר, וכעת מגיעה גרסת שטח שתהפוך את הטנדר מכלי עבודה לרכב אקסטרים הרפתקני.

היצרנית לא מפרסמת בינתיים פרטים כלשהם לגבי הרכב, וגם מהתמונה החשוכה היחידה קשה להתרשם מהרכב החדש - שיוצג בגרסת תצוגה, אך עשוי בהמשך להגיע לייצור במהדורה מוגבלת, כפי שמיצובישי עשתה כבר מספר פעמים בעבר.

מיצובישי טרייטון הנוכחי הוצג בסוף שנת 2014 ועבר בנובמבר האחרון רענון קוסמטי, שעדיין לא הגיע לישראל. מתיחת הפנים כללה חרטום חדש לחלוטין עם סבכה בולטת יותר בהשראת רכבי הפנאי המודרניים, קווי כוח בולטים יותר שנעים מהחלק הקדמי לאחור ויחידות תאורה אחוריות חדשות.

השינוי בתא הנוסעים צנוע יותר, וכולל בין היתר קונסולה מרכזית שחלקה המרכזי אחיד יותר ומזכיר את מוטיב פסי הכרום הניצבים של החרטום. יש גם גלגל הגה חדש ועדכון למתגים שונים.



חשוב יותר מכל שינוי קוסמטי - מתיחת הפנים מביאה איתה גם מערכות בטיחות מתקדמות, שמצטרפות לראשונה למבחר וכוללות בלימת חירום אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, התרעת רכב בשטח מת כולל התרעת רכב חוצה בנסיעה לאחור, ומערכת לזיהוי מכשול במהירות נמוכה ומניעת פגיעה בו על-ידי לחיצה לא נכונה על דוושת המצערת..