רכב הפנאי בגודל בינוני של יגואר, ה-F-פייס (F-Pace), זוכה לגרסאות עיצוב חדשות. שתיהן מצוידות במנועים רגילים, אך מציעות עיצוב "ספורטיבי" יותר, למי שרוצה משהו מעט שונה מהרכב הרגיל.

גרסת "300 ספורט" החדשה, תוצע עם מנועי ה-300 כ"ס של יגואר F-פייס, יחידת בנזין בנפח 2.0 ליטר עם ארבעה צילינדרים ו-40.8 קג"מ, או 3.0 ליטר דיזל עם שישה צילינדרים ו-71.3 קג"מ. זו הראשונה מאיצה את הרכב מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 6.1 שניות (6.4 בדיזל) ולמהירות מרבית של 233 קמ"ש (241 בדיזל).

במהדורה החדשה, ה-F-פייס יוצע עם חלקי מרכב שונים בצבע "אפור-כהה סאטן", בהם הסבכה הקדמית, בתי המראות, פתחי איוורור וכדומה. בתא הנוסעים תמצאו תפרים צהובים במושבים, בקונסולה וחלקי דיפון אחרים, כמו גם תגי "300 ספורט" בכל פינה - למשל על גלגל ההגה, משענות הראש וספי הדלתות.

יגואר F-פייס בגרסאות


מהדורת "דגל שחמט" (Chequered Flag) מציעה עדכון ברוח דומה, אך עם תגי "דגל שחמט" וחלקי מרכב בשחור מבריק. היא מבוססת על רמת הגימור "R-דיזיין" (R-Design) ותשווק עם מנועי 2.0 ליטר בנזין (250 כ"ס) או דיזל (180 או 240 כ"ס).

יגואר F-פייס בגרסאות


מלבד המהדורות החדשות, יגואר גם מודיעה כי מעתה כל גרסאות ה-F-פייס, בכל רמות הגימור, יציעו תאימות למערכות ההפעלה אפל קארפליי ואנדרואיד אוטו של גוגל. אלו מאפשרות שיקוף של יישומונים מהטלפון החכם למסך המולטימדיה ושליטה בהם בלי צורך לגעת בטלפון.