פחות משלושה חודשים לאחר שהכריזה על המהלך, חברת לובינסקי השלימה את העברת זיכיון ייבוא אופל לידיה מחברת שלמה. לאחר אישור המהלך על-ידי הממונה על ההגבלים העסקיים ומשרד התחבורה, שיווק דגמי אופל תחת לובינסקי יחל בשבוע הבא (8 באפריל) במתכונת מצומצמת, ויורחב החל ב-1 במאי בהדרגה.

בשלב ראשון לובינסקי תציע ארבעה אולמות תצוגה בלבד - הראשי במתחם החברה בשורק, לצד אולמות בחיפה, נצרת וירושלים. 14 מוסכים מורשים יופעלו ברחבי הארץ, בהם הראשי בשורק. גם בתחום זה ביבואנית מבטיחים שיפור בפרישה בהמשך.

גם היצע הדגמים בהתחלה יהיה מצומצם מזה שהיה עד כה. לובינסקי תציע את מכונית המיני של המותג, אופל אדם (החל מ-90 אלף שקל), את המשפחתית הגדולה אופל אינסיגניה (החל מ-170 אלף שקל), ואת רכב הפנאי הקומפקטי אופל גרנדלנד X (החל מ-150 אלף שקל), היחיד משלושת כלי הרכב שכבר מבוסס על דגם של קבוצת PSA (פיג'ו 3008).

סופית: ייבוא אופל לישראל עבר ללובינסקי
אופל אינסיגניה

בהמשך, יחודש שיווק אופל קרוסלנד X (המבוסס על סיטרואן C3 איירקרוס), אופל קורסה וגם המסחרית אופל קומבו (המבוססת על סיטרואן ברלינגו) תוצע בישראל. לובינסקי צפויה גם להציע בהמשך השנה את אופל קורסה בישראל, בשלב זה לא ברור אם מדובר בדור היוצא או בזה החדש שיתבסס על פיג'ו 208 החדשה וחשיפתו בעולם צפויה בחודשים הקרובים.

עם מעבר אופל ללובינסקי, היבואנית הוותיקה משלימה מהלך לייצוג כל מותגי קבוצת PSA, שכוללים מלבד אופל את פיג'ו, סיטרואן, DS והתאומה הבריטית של אופל, ווקסהול (שמיועדת לשווקי הגה ימני). לובינסקי מייצגת בישראל גם את מותג MG של שנגחאי אוטומוטיב הסינית.



את ניהול המותג החדש בלובינסקי יבצע אמיר אורז'ל, שבעברו כיהן כמנהל מותג מרצדס בכלמוביל ומנהל מותגי פורשה, ג'יפ, קרייזלר וראם כאשר אלו היו תחת זיכיון הייבוא של מכשירי תנועה (מאז פוזרו אלו בין יבואניות שונות - פורשה לאורכיד ספורטאס קארס והיתר לסמל"ת).

דני שביט, מנכ"ל קבוצת לובינסקי, אמר עם השלמת המהלך כי הוא "סמוך ובטוח ביכולתנו למצב את אופל כמותג גרמני מהמעלה הראשונה עם ליין מוצרים חדש שיגיע בשנים הקרובות, בזכות איכות המוצרים ואיכות הניהול והשירות של PSA ושל קבוצת לובינסקי שהוכחה בשנים האחרונות".