חודשים ספורים לאחר שפיג'ו 308 המחודשת הושקה בישראל, מתווספת גרסת GT בנזין חזקה להיצע, שכלל עד כה GT עם מנוע דיזל 2.0 ליטר 177 כ"ס. גרסה זו ממוצבת בין ה-GTi הספורטיבית לבין הגרסאות הרגילות, מצוידת באותו מנוע 1.6 ליטר מוגדש כמו ב-GTi, אך עם הספק של 225 כ"ס לעומת 270 כ"ס.

ה-GT מצוידת בתיבת שמונה הילוכים אוטומטית, והשילוב הזה מייצר ביצועים מרשימים: 7.5 שניות ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 235 קמ"ש (8.2 שניות ו-225 קמ"ש בדיזל). תצרוכת הדלק הממוצעת בתנאי מעבדה: 17.5 ק"מ לליטר. פיג'ו מציינת כי כיול המתלים ספורטיבי מזה שבגרסה הרגילה.

תא הנוסעים מהודר מהרגיל, וכמו ב-GT דיזל כולל ריפוד דמוי עור משולב אלקנטרה עם תפרים אדומים. גם המפרט דומה: חישוקי "18, תאורת לד מלאה, שמשות כהות מאחור ותוספות קוסמטיות חיצוניות ופנימיות, ליצירת הופעה ספורטיבית יותר. כמו בגרסה הרגילה, ל-GT גם חלון גג, מפתח חכם, בקרת אקלים ומערך המולטימדיה המוכר של היצרנית. מערכות הבטיחות כוללות בלימת חירום אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב, ניטור שטח מת, בקרת שיוט אדפטיבית ועמעום אורות אוטומטי.

חדש בישראל: פיג'ו 308 GT בנזין


מחירה של פיג'ו 308 GT עם מנוע בנזין עומד על 175,000 שקלים, 5,000 פחות מזה של גרסת ה-GT דיזל.