חטיבת המסחריות של דלק מוטורס משיקה בישראל את פורד F-250, גרסה מוזלת עם כושר העמסה מופחת של סדרת ה-F, שיוצגה עד כה בישראל על-ידי ה-F-350 (כושר העמסה של 1,769 ק"ג לעומת 1,166-1,041 ק"ג ב-F-250).

הטנדר החדש בישראל מוצע במחיר התחלתי של 225 אלף שקל, ועם עיצוב ויחידת כוח דומים לאחיו הבכיר. זה אומר מנוע טורבו-דיזל (V8) בנפח 6.7 ליטר עם 450 כ"ס ו-129 קג"מ ב-1,800 סל"ד. כושר הגרירה זהה לדגם הבכיר - 750 ק"ג לנגרר בלי בלמים ו-3,500 ק"ג עם בלמים. כמו ה-F-350, גם כאן יש תיבת שישה הילוכים אוטומטית והנעה כפולה.

ה-F-250 מוצע בישראל בשתי רמות גימור עם מרכב קבינה וחצי, ואחת במרכב תא כפול. הבסיסית (XLT) מצוידת במערכת מולטימדיה עם תאימות למערכת ההפעלה אפל קארפליי, שישה רמקולים, מערכת התרעה בהתקנה מקומית וחישוקי "18. מחירה 225 אלף שקל והיא מציעה שישה מושבים בשתי שורות.

פורד F-250 בישראל: החל מ-225 אלף שקל


מעליה תוצע ה"לאריאט" (Lariat) עם 10 רמקולים, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחים ליושבים מאחור, מצלמות חנייה היקפיות (אחורית בלבד בבסיס) ועוד. מחירה 240 אלף שקל והיא מציעה חמישה מושבים.

פורד F-250 בישראל: החל מ-225 אלף שקל


גרסת התא הכפול מוצעת רק ברמת הגימור הגבוהה, ועם זכרונות למושב הנהג החשמלי, חימום ואוורור מושבים, בלימת חירום אוטונומית ובקרת שיוט אדפטיבית, כניסה והנעה ללא מפתח וחלון גג. מחירה 260 אלף שקל וגם כאן חמישה מושבים.

לכל גרסאות ה-F-250 אחריות לשלוש שנים או 100 אלף ק"מ, ושנתיים נוספות (אם הרכב לא צבר יותר מ-100 אלף ק"מ) למערכת ההנעה.