חברת סמל"ת, יבואנית מותגי FCA (פיאט קרייזלר) וסובארו, הודיעה על חילופים בצמרת. יו"ר סמל"ת, מיכאל לוי הודיע הבוקר (א') כי מועצת המנהלים של החברה החליטה על מינוי שי פלדמן, מנכ"ל AIG ישראל, למנכ"ל קבוצת סמל"ת. פלדמן (44) יחליף את אורי להב, לאחר כעשור בתפקיד המנכ"ל.
 
מהודעת היבואנית עולה כי להב יסיים את תפקידו בחברה בימים הקרובים, וכי במהלך תקופת המעבר יכהן עומר לוי - המשנה למנכ"ל סמל"ת - בתפקיד מנכ"ל זמני.  

פלדמן כיהן בשש השנים האחרונות בתפקיד מנכ"ל חברת AIG ישראל. הוא בעל בעל תואר ראשון בכלכלה וניהול ותואר שני במנהל עסקים. קודם לכן כיהן בתפקידים בכירים ב- AIG העולמית ובישראל: סגן נשיא בכיר AIG אירופה, מנהל אזור ושיתופי פעולה באסיה, מנכ"ל חברת AIGME צרפת וסמנכ"ל השיווק והמכירות של AIG ישראל.
 
45769פיאט 500 שנת 2016


בהודעה שפרסמה היבואנית ציין מיכאל לוי כי "בחרנו מנכ"ל מעולה, איש מקצוע משכמו ומעלה, אשר אין לי ספק כי יוביל את הקבוצה להישגים חדשים ולהמשך התבססותה של קבוצת סמל"ת כחברה מובילה בענף הרכב בישראל. שי מביא עימו ניסיון רב ואנו מאחלים לו הצלחה רבה".
 
היבואנית הוותיקה מייצגת כיום את מותגי פיאט, קרייזלר, דודג', ראם, ג'יפ, אלפא רומיאו, אבארט, סובארו ומותג המסחריות איווקו. בנוסף, בבעלותה החברות אוטו איטליה רומניה (יבואנית פיאט, אלפא רומיאו, ג'יפ ומזראטי לרומניה) ושותפות בחברת אוטו איטליה ישראל, יבואנית פרארי ומזראטי לישראל.