חברת לובינסקי, יבואנית פיג'ו לישראל, החלה בשיווק פיג'ו 508 החדשה, יותר משנה לאחר הצגתה בתערוכת ז'נבה. בניגוד לקודמתה, הפעם פיג'ו בחרה לצאת מהמסגרת המקובלת למשפחתיות הגדולות ולהפוך את מכונית הדגל שלה ל"קופה" עם חמש דלתות. זה אומר שבניגוד למקובל היא גם קטנה מקודמתה.

במהלך הזה מקווים בפיג'ו ליצור תדמית יוקרתית ומושכת יותר למכונית, שמבחינתם אמורה להתחרות גם באודי A5 ספורטבק ובפולקסווגן ארטאון.

ה-508 החדשה, שמבוססת על הפלטפורמה המודולארית העכשווית של PSA ומצוידת במתלה אחורי רב-חיבורי חדש, קטנה וקלה מקודמתה. היא קצרה בשמונה ס"מ עם 479 ס"מ וגם בסיס הגלגלים הצטמק בכשני ס"מ ל-279 ס"מ. שינוי מהותי נוסף נמצא בממד הגובה עם הנמכה של שישה ס"מ ל-140 ס"מ. הפרופורציות החדשות מסייעות ל-508 לקבל מראה אגרסיבי יותר ולטובת הרושם הספורטיבי היא גם נעזרת בדלתות ללא מסגרת.

פיג'ו 508 החדשה בישראל: החל מ-200 אלף שקל

 
ה-508 יוצאת לדרך המקומית עם גרסאות 180 ו-225 כ"ס למנוע 1.6 ליטר טורבו-בנזין, שמשודך לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית חדשה. ההאצה ל-100 קמ"ש: 8.8 ו-8.1 שניות בהתאמה.  תצרוכת הדלק הממוצעת בתנאי מעבדה עומדת על 18.2 ק"מ לליטר בגרסת ה-180 כ"ס ו-17.2 ק"מ לליטר בגרסת ה-225 כ"ס. לגרסאות שישווקו בארץ מתלים אדפטיביים נשלטים אלקטרונית.
  
פיג'ו 508 החדשה בישראל: החל מ-200 אלף שקל


בתא הנוסעים מתהדרת המכונית בעוד פיתוח של תפיסת ה-"i-קוקפיט" הייחודית לפיג'ו, המשלב מחוונים מוקרנים ומערך מולטימדיה עם מסך "10. רמת האבזור הבסיסית, "פרימיום", עולה 200 אלף שקל וכוללת חלון גג, חישוקי "18, משטח טעינה אלחוטי לטלפון חכם, מצלמת נסיעה לאחור, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחי מיזוג מאחור, מפתח חכם ועוד.

פיג'ו 508 החדשה בישראל: החל מ-200 אלף שקל


רמת "GT" שעולה 240 אלף שקל מוסיפה איפור ספורטיבי חיצוני ופנימי, חישוקי "19, תפעול חשמלי לדלת תא המטען, תאורת לד אדפטיבית מלפנים, תפעול חשמלי כולל עיסוי למושבים הקדמיים, ריפוד ודיפון שמשלב אלקנטרה ועור נאפה, מערכת שמע מתוצרת פוקל (10 רמקולים), מצלמה קדמית, ועוד.

פיג'ו 508 החדשה בישראל: החל מ-200 אלף שקל


מפרט הבטיחות כולל בשתי הרמות בלימת חירום אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב, ניטור שטחים מתים אקטיבי, בקרת שיוט אדפטיבית, עמעום אורות אוטומטי, הקרנת תמרורי מהירות ועוד.