ב.מ.וו תחשוך בסוף חודש יוני גרסת מרכב שלישית למשפחת הסדרה 8, כך נמסר מהיצרנית. אחרי הקופה והקונברטיבל, הגרסה החדשה תהיה הגראן קופה - עם מרכב סדאן ארבע דלתות ומרצדס CLS על הכוונת.

הגראן קופה תציע אורך גדול משמעותית מגרסאות שתי הדלתות וככל הנראה מקום לעד חמישה נוסעים. כמקובל בקטגוריה ניתן לצפות לדלתות צד ללא מסגרות לחלונות.

ב.מ.וו לא מפרסמת בשלב זה פרטים כלשהם לגבי המכונית. עם זאת, ניתן להעריך כי היא תוצע באותן גרסאות מנוע כמו הקופה והקונברטיבל - כלומר M850i xDrive עם מנוע טורבו-בנזין בנפח 4.4 ליטר (V8), הספק מרבי של 530 כ"ס ותיבת שמונה הילוכים אוטומטית. גרסה זו תאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש בכחמש שניות.

ב.מ.וו סדרה 8 גראן קופה כמעט מוכנה - ובישראל השנה


גרסה שנייה, שלא תגיע לישראל ככל הנראה, תהיה ה-840d xDrive. יש לה מנוע טורבו-דיזל (3.0 ליטר, שישה צילינדרים בטור) עם 320 כ"ס ותיבת שמונה הילוכים אוטומטית. לשתי הגרסאות הנעה כפולה.

עוד פרטים על הסדרה 8 גראן קופה צפויים להתפרסם בסוף חודש יוני, באירוע שב.מ.וו תערוך במטה היצרנית במינכן. מחברת דלק מוטורס, יבואנית ב.מ.וו, נמסר בתגובה לפניית "אוטו" כי תחילת השיווק בישראל מתוכננת לסוף הרבעון השלישי של 2019.