אופל קומבו, המסחרית המבוססת על סיטרואן ברלינגו החדשה, מוצעת מעתה גם בגרסת שטח. הקומבו, שצפויה להגיע לישראל בחודשים הקרובים, זוכה למערכת הנעה כפולה מתוצרת דנגל (Dangel) הצרפתית, סדנה המתמחה בשיפורי שטח של דגמי פיג'ו וסיטרואן.

הקומבו, אחות תאומה של הברלינגו, הופכת בגרסת דנגל לרכב שטח מרשים - כולל הגבהה של עד שמונה ס"מ (ליותר מ-20), מיגון גחון שכולל הגנה על המנוע, תיבת ההילוכים, מיכל הדלק והסרן האחורי, וכמובן הנעה כפולה.

זו האחרונה היא מערכת הנעה כפולה לפי דרישה - על הכביש ההנעה קדמית לחסכון בדלק, וכאשר הכביש הופך לחלק או נגמר לחלוטין, ניתן לבחור במצב "4X4 אוטומטי", שמעביר כוח לאחור לפי דרישה. מצב נוסף, "נעילה", מיועד לשטח קשה. דנגל אף תציע למעוניינים דיפרנציאל מוגבל החלקה, לשימוש בשטח חלק וקשה במיוחד.

אופל קומבו מוכנה לבוץ: 4X4 והגבהה לחובבי שטח


גרסת ההנעה הכפולה של אופל קומבו מצוידת במנוע ה-1.5 ליטר טורבו-דיזל של קבוצת PSA, שמוכר לנו בישראל בעיקר בזכות פיג'ו 3008. זה מפיק 130 כ"ס ומשודך בקומבו לתיבת שישה הילוכים ידנית. נתוני ביצועים ותצרוכת דלק לא פורסמו.

אופל קומבו מוכנה לבוץ: 4X4 והגבהה לחובבי שטח


מלבד שדרוגי השטח, לא בוצעו שינויים בקומבו 4X4 - והיא מציעה את אותו העיצוב וכושר העמסה של עד 880 ק"ג (כולל מטען באורך עד 3.44 מטר).

אופל קומבו מוכנה לבוץ: 4X4 והגבהה לחובבי שטח


ערכת השטח לא זולה, ומתומחרת בגרמניה במחיר של החל מ-6,400 יורו לפני מסים (כ-23 אלף שקל). בהתאם, הסיכוי לראותה בישראל יחד עם גרסאות הקומבו הרגילות, נראה די קלוש.