חברת יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה, הודיעה על כניסה לתחום תחנות הטעינה לכלי רכב חשמליים, עם השקת חברת בת שמכונה EV אדג' (Edge). החברה תקים רשת עמדות טעינה מתקדמות ותתמוך בכל  סוגי הטעינה (AC ו-DC) עבור כל מותגי הרכב. היא תפעל הן במרחבים פרטיים, והן בציבוריים כולל חניונים, קניונים, רשתות שיווק, בתי מלון, מקומות עבודה ועוד.

החברה החדשה כבר חתמה על הסכמים להקמת עמדות עם רשת הסופרמרקטים "חצי חינם",  קניוני JTLV, מתחמי קניות ישפרו, חניוני סנטרל פארק, פארק עתידים תל אביב ותחנות הדלק "מיקה". יוניון מוטורס גם חברה לקבוצת מילגם, הבעלים של פנגו, שמתמחה במתן שירותים מקיפים ומתקדמים לעיריות, גופים מוניציפאליים וממשלתיים, ועד כה נחתמו הסכמים להקמת עמדות בתל אביב, הרצליה, נתניה, רמת גן, הוד השרון, אור יהודה וכן באוניברסיטת בר אילן.

ב-EV אדג' מבטיחים ניהול ובקרה מתקדמת ושירות נוח ללקוח, באמצעות אפליקציה מתקדמת. עמדות הטעינה יגיעו מיצרניות אירופיות מובילות והחברה תציע גם עמדות לטעינה מהירה בזרם ישר (DC) ובמהירות של 150 קילוואט-שעה.

יוניון מוטורס נכנסת לתחום הטעינה


רונן יבלון, מנכ"ל EV אדג', הסביר שהקמת רשת טעינה מתקדמת, זמינה וידידותית, חשובה להאצת חדירת הרכב החשמלי לישראל והסרת החסמים הפסיכולוגיים. הוא הבטיח להציג לא רק תמחור מושך אלא גם רמה חדשה בתחום.