המיניוואן הקומפקטי של אופל, הזפירה, הפך לאחרונה למסחרית נוסעים, וכעת הוא גם הופך לרכב ספורטיבי. תכירו את הזפירה לייף או-טים (Zafira Life O-Team), בהשראת סדרת הפעולה האמריקנית משנות ה-80, "צוות לעניין" (A-Team במקור).

לרגל השקת הזפיקה לייף החדשה בגרמניה, אופל חשפה מכונית תצוגה שעוצבה בהשראת הוואן המיתולוגי שהופיע בסדרה (GMC ואנדורה). צבעיו הומרו לאלו שאופייניים לדגמי התצוגה של אופל, ובפרט ה-GT X, שילוב בין כחול כהה ולבן עם פס צהוב-ניאון לאורך המרכב. צבע זה גם מדגיש את הכנף האחורית הענקית, אף היא בהשראת הוואנדורה המיתולוגית.

מתחת למכסה המנוע יש יחידת כוח שונה בתכלית - טורבו-דיזל עם נפח של 2.0 ליטר, 177 כ"ס ו-40.8 קג"מ - שמשודכת לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית. כדי בכל זאת ליצור את רושם ה-V8 המגרגר, אופל ציידה את מכונית התצוגה במערכת שמע רבת עוצמה (800 וואט) שתשמיע קול של מנוע V8 בזמן הנסיעה ובעמידה.

אופל לעניין: הזפירה החדשה בגרסת ביצועים


השינויים הקוסמטיים מלווים גם במושבים ספורטיביים (מהאינסיגניה GSi), מתלי אוויר מונמכים, חישוקי "20 של BBS וצמיגי מישלן קאפ 2. מערכת בלימה משודרגת (עם דיסקים בקוטר 380 מ"מ מלפנים) משלימה את השדרוג הדינמי.

אופל לעניין: הזפירה החדשה בגרסת ביצועים


הזפירה לייף או-טים תשמש את אופל לקידום מכירות הזפירה לייף. המסחרית נוסעים החדשה מבוססת על סיטרואן ג'אמפי המשווקת גם בישראל. עם זאת, לפי שעה לא ידוע על תוכניות של חברת לובינסקי, יבואנית אופל החדשה, לשווק את הזפירה בישראל. הסיכוי לראות את גרסת המטען שלה, הוויוארו, גדול יותר.