קאדילק CT4, משפחתית יוקרתית שתחליף את קאדילק ATS, נחשפה לראשונה. המכונית, שתוצע בגרסאות הנעה אחורית או כפולה, הוצגה לראשונה דווקא בגרסת הביצועים, CT4-V, עם יותר מ-300 כ"ס.

ה-CT4 מאמצת את עיצוב קאדילק המודרני, כולל פסי הלד הארוכים מלפנים, בדומה ל-CT5 החדשה - יורשת ה-CTS. שני הדגמים הללו משלימים את מעבר היצרנית לשיטת שמות חדשה לדגמי הסדאן (CT ומספר).

ה-CT4-V שנחשפה כעת היא גרסת הביצועים של המשפחתית, עם עיצוב מעט מוחצן יותר - בעיקר סבכה שונה, חישוקים גדולים ("18), ארבעה פתחי מפלט וספוילר אחורי. אורכה 476 ס"מ (12 יותר מה-ATS), רוחבה 181.5 ס"מ (1+), הגובה נותר ללא שינוי על 142 ס"מ וכך גם בסיס הגלגלים (277.5 ס"מ).

קאדילק CT4 נחשפה לראשונה, בישראל ב-2020


גרסת הביצועים מצוידת במנוע טורבו-בנזין ארבעה צילינדרים בנפח 2.7 ליטר, שמפיק 320 כ"ס ב-5,600 סל"ד ו-51 קג"מ ב-1,800 סל"ד, כך על-פי קאדילק (נתונים לא סופיים). הכוח עובר לגלגלים האחוריים בסיוע תיבת 10 הילוכים אוטומטית ודרך דיפרנציאל מוגבל החלקה. כן תוצע גרסת הנעה כפולה שתצויד בבולמים רגילים במקום אדפטיביים בגרסת ההנעה האחורית.

קאדילק CT4 נחשפה לראשונה, בישראל ב-2020


ל-CT4-V גם בלמים ספורטיביים מתוצרת ברמבו (מלפנים). קאדילק לא מפרסמת בשלב זה נתוני ביצועים או את מחיר הדגם החדש, כמו גם פרטים על גרסאות הבסיס של ה-CT4.

קאדילק CT4 נחשפה לראשונה, בישראל ב-2020


המכונית החדשה תוצג בהופעת בכורה בתערוכת דטרויט בשנה הבאה, שתיערך לראשונה ביוני במקום ינואר. מחברת UMI, יבואנית קאדילק, נמסר כי שיווק ה-CT4 בישראל יחל במהלך 2020.