בנטלי חשפה את הדור השלישי למכונית הפאר הספורטיבית, הפליינג ספר (Flying Spur). היצרנית מבטיחה כי מדובר במכונית הגדולה, מתקדמת ומצוידת בהיסטוריית הפליינג ספר, מאז השם הוחזר לחיים בינואר 2005. שיווקה צפוי להתחיל בישראל בתחילת 2020.

בנטלי פליינג ספר החדשה מציגה עיצוב מוחצן מבעבר, עם סבכה קדמית ענקית, יחידות תאורה גדולות משני צדדיה (מטריצת לד) ולראשונה בתולדות הדגם - סמל "B מעופפת" שמתרומם חשמלית מהחרטום ונעלם חזרה מטה כשמדוממים את המנוע.

הפליינג ספר מאמצת גם את מערכת המולטימדיה הנסתרת של הקונטיננטל GT. זו מסתובבת ליצירת קונסולת עץ אחידה (עם או בלי שעונים) כשאין בה שימוש, וחזרה למצב קדמי כשהנהג מעוניין להשתמש במסך ה-"12.3.



פלטפורמה חדשה לחלוטין עם מערכת חשמל 48 וולט, איפשרה לבנטלי להתקדם בתחום אבזור המותרות והבטיחות. בין היתר יוצעו כעת היגוי אחורי אקטיבי נשלט אלקטרונית, מתלי אוויר מתכווננים עם הבדלים גדולים יותר בין מצבי הנוחות והביצועים, בקרת שיוט אדפטיבית עם מצב כמעט-אוטונומי בפקקים ומערכות בטיחות מתקדמות נוספות.

הפאר מתחדש: בנטלי פליינג ספר בדרך גם לישראל


מתחת למכסה המנוע הפליינג ספר מושקת עם מנוע ה-W12 של בנטלי, בנפח 6.0 ליטר, שמפיק 635 כ"ס ו-91.7 קג"מ בסיוע צמד מגדשי טורבו. תיבת שמונה הילוכים דו-מצמדית מעבירה את הכוח לכל ארבעת הגלגלים, ולמרות משקל עצמי גבוה של 2,437 ק"ג, המכונית החדשה מציגה ביצועים של מכונית ספורט: 3.8 שניות בלבד מעמידה ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 333 קמ"ש.

הפאר מתחדש: בנטלי פליינג ספר בדרך גם לישראל


בנטלי מבטיחה כי מכונית הפאר החדשה תשלב טוב יותר בין שתי תכונות מנוגדות לכאורה - מחד שייטת מהודרת ונוחה למי שרוצה את חווית הנהיגה והנסיעה הנעימה ביותר שאפשר, ומאידך יכולת דינמית משופרת לטובת נהיגה ספורטיבית בכביש מפותל.

הפאר מתחדש: בנטלי פליינג ספר בדרך גם לישראל


הפליינג ספר החדשה תוצע להזמנה מוקדמת החל מהסתיו הקרוב. אספקה תחל בתחילת 2020, כך נמסר מבנטלי. נכון לעתה המחיר בישראל עדיין לא ידוע, אך לבטח לא יהיה זול מהדור היוצא - שהמחיר ההתחלתי שלו עומד על קרוב ל-1.7 מיליון שקל (W12).