ב.מ.וו סדרה 3 טורינג חוזרת - אבל שוב לא תגיע לישראל - אוטו

ב.מ.וו סדרה 3 טורינג חוזרת - אבל שוב לא תגיע לישראל

גרסת הסטיישן החדשה של הסדרה 3 מציעה נפח של עד 1,510 ליטר לאחסון ועד 374 כ"ס בגרסת M ספורטיבית. אבל הסיכויים לגיור מוצלח אפסיים

ב.מ.וו חשפה את הדור החדש לסדרה 3 טורינג (Touring), או סטיישן בשפת היצרנית. המכונית, שמבוססת על הדור החדש של הסדרה 3 שהוצג בתערוכת פריז אשתקד ועדיין לא נמכר בישראל, תציע תא מטען ענקי, מבטיחה שיפור מוחשי ליכולת הדינמית, מנועים חזקים מבעבר ודלת אחורית נפתחת חשמלית עם פתיחה נפרדת לזכוכית. למרות כל אלו, הסיכויים לראותה בישראל בייבוא רשמי אפסיים.

ב.מ.וו סדרה 3 טורינג מציעה עיצוב זהה כמעט לסדאן עד לקו הדלתות האחוריות, משם הגג ממשיך במבנה שיוצר דלת אחורית ניצבת - כמקובל במרכב מסוג זה. צורה זו מאפשרת תא מטען גדול בהרבה, עם נפח מינימלי של 500 ליטר ועד ל-1,510 כאשר הספסל האחורי מקופל. ב.מ.וו מבטיחה שיפור גם לנוחות ההעמסה, תודות למפתח דלת גדול ביותר מ-12 ס"מ. רוחב תא המטען עצמו צמח בעד 11 ס"מ.

לטורינג חלון זכוכית אחורי הנפתח בנפרד, להעמסת פריטים קטנים מבלי צורך לפתוח את הדלת כולה. גם החלון הוגדל והוא רחב כעת בשני ס"מ מבעבר. לשימושיות יתרמו גם ספסל אחורי המתקפל בשלושה חלקים ותאי אחסון בתא המטען, למניעת תנועה של חפצים קטנים.

1617837


ב.מ.וו מבטיחה גם שיפור משמעותי ליכולת הדינמית, זאת תודות לפלטפורמה חדשה עם מרכז כובד נמוך יותר, חלוקת משקל שווה בין הסרנים ומשקל עצמי נמוך מבעבר. הסטיישן החדשה גם אווירודינמית מבעבר, בין היתר תודות לפתחי איוורור קדמיים שנסגרים ונפתחים בהתאם לכמות האוויר הנדרשת למנוע.

1617906
גרסת M340i xDrive עם 374 כ"ס

הטורינג תוצע, כמו הסדאן, במספר גרסאות עיצוב וכיול - כולל דגמי M ספורט (ערכת עיצוב עם או בלי שינויי כיול) ואף דגם M פרפורמנס (Performance, ביצועים) אמיתי. בהיררכיית ב.מ.וו, נזכיר, גרסאות אלו מקשרות בין הדגמים הרגילים לגרסאות M המלאות.

1617864


גרסת ה-M340i xDrive תציע מנוע טורבו-בנזין שישה צילינדרים בטור, עם 374 כ"ס, הנעה כפולה, תיבת שמונה הילוכים אוטומטית וביצועים נאים: 4.5 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש.

1617868


מלבד זאת כל גרסאות ה-3 סדאן צפויות גם כאן, בהן מנועי 2.0 ליטר טורבו-בנזין עם ארבעה צילינדרים (184 או 258 כ"ס) ומבחר דגמי דיזל (265-150 כ"ס). גם גרסת כלאיים נטענת משקע תוצע בהמשך, שכמו ה-330e סדאן תציע 252 כ"ס ממערכת כלאיים המשלבת מנוע טורבו-בנזין 2.0 ליטר ומנוע חשמלי.

בגרסת הסדאן, ה-330e מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 6.0 שניות ומסוגלת לנסוע עד 60 ק"מ בכוח החשמל לאחר טעינת המצברים. הטורינג צפויה להציע נתונים דומים.

1617898


הסדרה 3 סטיישן החדשה תוצג באירוע סגור שב.מ.וו תערוך בסוף החודש במטה החברה במינכן. לאחר מכן תוצג בבכורה עולמית לקהל המבקרים בתערוכת פרנקפורט בספטמבר, ושיווקה באירופה יחל בסוף אותו חודש. לפי שעה לא ידוע על תוכניות של חברת דלק מוטורס, יבואנית ב.מ.וו, להציע כאן את הטורינג - שלצערנו נמנית על קטגוריה שלא זוכה לפופולריות הראויה בישראל.
דגם ב.מ.וו סדרה 3
גרסה 330i אוט', Sport, 2.0T
מחיר 330000
0 ל-100 קמ"ש (שניות) 5.8
מהירות מרבית (קמ"ש) 250
תיבת הילוכים אוטומטית - טיפטרוניק
צריכת דלק - ממוצעת 17.2
נפח תא מטען (ליטר) 580
דרגת זיהום אוויר 8
     

תגובות גולשים:

לכתבה זו התפרסמו תגובות

  1. 2. 1 צודק - באירופה קונים להשתמש בישראל קונים לשופוני בלבד

    זו האמת 13 יוני 2019, 17:51