אם אתם נהגי מירוץ חובבים ויש לכם 4.3 מיליון שקל - לפני מסים - שצורבים לכם חור בכיס, יש לנו את מכונית המירוץ המושלמת בשבילכם: פורד GT סימן 2 (Mark II). המכונית, שמסמנת את סוף עידן הדור הנוכחי של מכונית העל במירוצי סיבולת, מסירה מעליה את כל מגבלות התקינה לטובת חווית הנהיגה המושלמת על המסלול.

כן, בפורד החליטו שהמהדורה המיוחדת - רק 45 יחידות במחיר של החל מ-1.2 מיליון דולר - לא תותאם לאף אחד מתקני המירוצים או לתקינת הכביש. פירוש הדבר שתוכלו ליהנות ממנה בימי מסלול ותחרויות חובבים בהן אין דרישה לעמידה בתקנות ה-FIA או כל גוף אחר.

בהתאם, ל-GT סימן 2 יש 200 כ"ס יותר ממכונית המירוץ הרשמית, כן - אותה מכונית שזכתה במירוץ 24 השעות של לה מאן. מנוע ה-3.5 ליטר המוגדש שלה מפיק 700 כ"ס, ומשודך לתיבת שבעה הילוכים רובוטית כפולת מצמד שאמנם הגיעה ממכונית המירוץ, אך עברה עוד כמה שיפורים, כך על-פי פורד.

פורד GT משחררת רסן: 700 כ


היצרנית בחרה גם לוותר על כמה מהרכיבים ה"מיותרים" ממכונית הכביש, כמו הגבהת הגחון שמיועדת לנסיעה על פסי האטה או דרכים משובשות. גם מערכת לבחירת מצבי נהיגה הוסרה ובסך הכל הסימן 2 קלה ביותר מ-90 ק"ג מגרסת הכביש. היא גם משתמשת בקפיצים מונמכים וקשיחים במיוחד, לצד בולמי DSSV עם חמישה מצבי כיול.

פורד GT משחררת רסן: 700 כ


התעלמות מתקני המירוצים איפשרה למהנדסי פורד גם להציע יעילות אווירודינמית משופרת - כולל כנף אחורית גדולה בהרבה מזו של גרסת המירוץ. בסך הכל ביצרנית מבטיחים כושר הצמדה גדול ב-400% מזה של ה-GT הסדרתית, לכשעצמה מכונית "דביקה" למדי, כאשר הסימן 2 מסוגלת ליצירת כוח צדי של יותר מ-2G.

פורד GT משחררת רסן: 700 כ


כדי שאפשר יהיה גם לעצור, היא מצוידת בבלמים קרמיים ענקיים מתוצרת ברמבו - 394 מ"מ מלפנים ו-358 מאחור. בתא הנוסעים תמצאו מעט מאוד אבזור מיותר, אבל כן מושבי רקארו שפותחו במיוחד, רתמות עם שש נקודות עיגון ומערכת טלמטריה - כדי שתוכלו לנתח את ההקפה על המסלול החביב עליכם.