בעיכוב של כחצי שנה לעומת התכנית המקורית ושנה וחצי לאחר חשיפתו בינואר 2018, חברת UMI, יבואנית קאדילק לישראל, משיקה את קאדילק XT4 החדש - רכב פנאי קומפקטי שמתחרה באודי Q3 וב.מ.וו X1.
 
ה-XT4 מבשר על תחילת גל חידושים שיימשך עם הגעת ה-XT6, ה- CT4 וה-CT5. הוא מציע בסיס גלגלים באורך 278 ס"מ, אורכו 460 ס"מ - כך שכמקובל בקאדילק המידות נדיבות ואף קרובות יחסית לאודי Q5 הבינוני. כדרכה של יצרנית היוקרה האמריקנית, לא רק מידות הרכב נדיבות אלא גם הספק המנוע והאבזור.
 
הרכב החדש מצויד במנוע חדש, מוגדש טורבו בנפח 2.0 ליטר, עם אפשרות לניתוק שני צילינדרים (מתוך ארבעה) והוא מייצר 237 כ"ס. הכוח עובר לגלגלים הקדמיים (הנעה כפולה בגרסה הבכירה) בסיוע תיבת תשעה הילוכים אוטומטית. קאדילק מצהירה על האצה מעמידה ל-97 קמ"ש (60 מייל לשעה) בתוך 7.0 שניות (7.2 עם הנעה כפולה).

​קאדילק XT4 בישראל - החל מ-265 אלף שקל

 
קאדילק XT4 יוצע עם אבזור בטיחות הכולל בלימת חירום אוטונומית בנסיעה לפנים ולאחור, תיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, אורות דרך (גבוהים) אוטומטיים, וניטור שטחים מתים מהצד ומאחור. לרכב גם מצלמות היקפיות ומראה פנימית שמשקפת את תמונת המצלמה ברמת HD (כולל אפשרות לזום). יש גם מערכת עזר לחנייה.
 
רמת גימור "פרמיום", שעולה 265 אלף שקל, מצוידת גם בחישוקי "20, תאורת לד אדפטיבית, חלון גג, דלת אחורית חשמלית, בקרת אקלים עם שלוחה לאחור, מפתח חכם, משטח טעינה אלחוטי, תצוגה עילית, מושבים קדמיים חשמליים וכיוון חשמלי להגה. כן תוצע מערכת מולטימדיה עם מסך "8, 13 רמקולים מתוצרת בוז ואפשרות לשמירת העדפות של מספר נהגים.

​קאדילק XT4 בישראל - החל מ-265 אלף שקל

 
רמת גימור "פרמיום לקשרי" עולה 285 אלף שקל. כאן תקבלו בנוסף פתיחת דלת תא מטען בבעיטה (סמל מוקרן של קאדילק מסמן את הנקודה) עיסוי במושבים, מושב נוסע עם יותר אפשרויות כיוון, אוורור למושבים הקדמיים וחימום לקדמיים ולאחוריים.
 
ל"ספורט" שעולה 300 אלף שקל הופעה חיצונית אגרסיבית יותר, קוסמטיקה פנימית ועור בגוונים שונים. מתחת לעור יש הנעה כפולה ואפשרות לשליטה אלקטרונית במתלים.