קודם הייתה סדרה 1 האצ'בק, עכשיו קבלו את ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה. ב.מ.וו פרסמה תמונות רשמיות של הסדאן-קופה החדשה, עדיין תחת הסוואה אך כזו שכבר לא מותירה הרבה מקום לדימיון. הגראן קופה צפויה להגיע לישראל ברבעון הראשון של 2020, כך נמסר מחברת דלק מוטורס, יבואנית המותג.

למרות השם והמיצוב כקופה ארבע דלתות, הסדרה 2 גראן קופה אינה מבוססת על פלטפורמת הסדרה 2 קופה (הנעה אחורית). במקום היא מבוססת על פלטפורמת ההנעה הקדמית של ב.מ.וו, ותחלוק מכלולים עם הסדרה 1 החדשה ודגמים קומפקטיים נוספים. היצרנית לא מפרסמת בינתיים פרטים טכניים, למעט שבפסגת ההיצע תשכון ה-M235i xDrive - גרסת ביצועים עם מנוע 2.0 ליטר טורבו-בנזין, 306 כ"ס והנעה כפולה.

ב-M135i xDrive המקבילה שהוצגה לאחרונה, הכוח הזה מספיק להאצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 4.8 שניות ולמהירות מרבית של 250 קמ"ש. הסדרה 2 גראן קופה צפויה להציע ביצועים דומים.

ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה יוצאת לדרך, כמעט


ב.מ.וו תציע את הדגם החדש גם בגרסאות נוספות, בהם ככל הנראה דגמי 218i ו-220d עם מנועי 1.5 ליטר טורבו-בנזין שלושה צילינדרים (140 כ"ס) ו-2.0 ליטר טורבו-דיזל ארבעה צילינדרים (190 כ"ס) בהתאמה. מנועים אלה משודכים לתיבת שבעה הילוכים רובוטית דו-מצמדית והנעה קדמית (118i) או שמונה הילוכים אוטומטית והנעה כפולה (120d).

ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה יוצאת לדרך, כמעט


עוד פרטים על הגראן קופה צפויים להתפרסם בחודשים הקרובים. לישראל היא תגיע כאמור במהלך הרבעון הראשון של 2020. ב.מ.וו צפויה להציג ככל הנראה בהמשך גם סדרה 1 סדאן, שתציע גג נמוך פחות במבנה סדאן מסורתי. דגם כזה אמנם מוצע בסין מזה זמן מה, אך גרסה אירופאית - על בסיס פלטפורמת ההנעה הקדמית - עדיין בתכנון.