חברת UMI, יבואנית שברולט, הודיעה על השקת מהדורה מיוחדת של שברולט סילברדו. הטנדר הגדול, שמחליפו הוצג בארה"ב בסוף שנה שעברה ויגיע לישראל בתחילת שנה הבאה, יוצע בגרסת שטח המכונה "Z77 אוף רואד" (Off Road).

הגרסה החדשה מבוססת על ה-2500, ומצוידת במנוע 6.6 ליטר טורבו-דיזל (V8) עם 445 כ"ס ו-124.5 קג"מ, תיבת שישה הילוכים אוטומטית והנעה כפולה לא קבועה. בסיוע סדנת השיפורים "גתוס", הטנדר המשופר מציע שורה של שדרוגים לטובת נסיעה מחוץ לכביש הסלול.

ל-Z77 מיגון גחון מלא, הכולל גם את תיבת ההילוכים, מיכל הדלק ומיכל האוריאה. הפגוש הקדמי הוחלף בפגוש המאפשר זווית גישה עדיפה למכשול ועליו מותקנים גם פנסי שטח וכננת.

מתלי הסילברדו הוחלפו בקפיצים ובולמים מתוצרת "ראנצ'ו" (Rancho) - כולל גם הגבהה של 50 מ"מ שמביאה את מרווח הגחון ל-223 מ"מ מלפנים ו-246 מ"מ מאחור. צמיגי 50/50 מבית BF גודריך עם חישוקי "17, חיפויי בתי גלגלים ומדבקות קישוט מוצעים אף הם. את החבילה משלימים קשת העמסה עם סורג לחלון האחורי ומדרגות צד. כל השינויים שכוללת המהדורה המיוחדת נכללים באחריות הרכב ומאושרים ברישיון.

רגע לפני פרידה: שברולט סילברדו בגרסת שטח מיוחדת


הסילברדו Z77 מציע שש כריות אוויר, מערכת התרעה בהתקנה מקומית (ללא מערכות בטיחות מתקדמות מקוריות), מערכת עזר לזינוק בעלייה, מערכת עזר לירידה במורד ומצלמת נסיעה לאחור. עוד באבזור, בין היתר: מערכת מולטימדיה עם מסך "8, מושב נהג חשמלי ובקרת אקלים מפוצלת.

רגע לפני פרידה: שברולט סילברדו בגרסת שטח מיוחדת


מחיר הגרסה החדשה עומד על 265 אלף שקל, אך מ-UMI נמסר כי תוצע במהלך "תקופת השקה" שלא הוגדרה בזמן בתמורה ל-235 אלף שקל.