מכונית הפוני הפופולרית של פורד, המוסטנג, חוגגת 55. מהדורה מיוחדת לרגל יום ההולדת תוצע באירופה, וכוללת עדכוני עיצוב ואבזור. גם המוסטנג הרגילה מתעדכנת עם מערכת פליטה משודרגת ועיצוב ספורטיבי יותר. למרבה הצער, לפי שעה עדיין אין תוכניות לשיווק הדגם בישראל על-ידי חברת דלק מוטורס, יבואנית המותג הרשמית.

המהדורה המיוחדת, שמכונה "מוסטנג55", מבוססת על ה-GT בעלת מנוע ה-V8 בנזין. לזה נפח של 5.0 ליטר והספק מרבי של 450 כ"ס, והוא מוצע עם תיבת שישה הילוכים ידנית או עשרה הילוכים אוטומטית והנעה אחורית.

המוסטנג55 מציעה מדבקות שחורות על מכסה המנוע ובצידי המרכב (כסופות למרכב שחור), בעיצוב ש"נעלם" בהדרגה. דגמי הקופה מצוידים גם בגג שחור (או כסוף עם מרכב שחור). יש גם חישוקי "19 שחורים, תגי פוני ו-5.0 שחורים (עם נקודה עשרונית באדום) וסבכה קדמית בשני גוונים של שחור. את העיצוב משלים ספוילר אחורי שחור (בתוספת תשלום).

פורד מוסטנג חוגגת 55 באירופה
פורד מוסטנג GT, מהדורת מוסטנג55


בתא הנוסעים, שתמונותיו לא פורסמו, פורד מבטיחה תפרים אפורים, קונסולה מרכזית מצופה עור וידית בורר חדשה (לשני סוגי התיבות). יש גם מערכת שמע מתוצרת B&O עם 12 רמקולים ומודם מובנה שיוצר קישור וויפיי הוטספוט ומאפשר איתור הרכב באמצעות יישומון לטלפון חכם, פתיחה ונעילה של הדלתות והתנעת המנוע (רק בגרסה האוטומטית).

פורד מוסטנג חוגגת 55 באירופה
פורד מוסטנג אקובוסט

לצד המהדורה המיוחדת, דגמי האקובוסט של המוסטנג - 2.3 ליטר טורבו-בנזין ארבעה צילינדרים - משתדרגים אף הם באירופה. אלו יציעו מעתה את מערכת הפליטה האקטיבית של ה-GT, עם אפשרות לבחירת עוצמת רעש המפלטים בלחיצת כפתור (שסתומי הפליטה נשלטים אלקטרונית). לצד זאת, דגמי ה-2.3 גם יצוידו בשדרוגי עיצוב בהשראת דגמי שלבי קלאסיים.