חברת קרסו, יבואנית דאצ'יה לישראל, מרחיבה את היצע הגרסאות של דאצ'יה דאסטר, ומציעה כעת את מנוע הטורבו-בנזין החדש בנפח 1.3 ליטר גם עם הנעה כפולה. מנוע זה פותח בשיתוף פעולה של רנו-ניסאן עם מרצדס, והחל לשרת את הדאסטר בישראל לפני ארבעה חודשים, עד כה בגרסת הנעה קדמית.
 
דאצ'יה מציעה אותו עם הספק של 131 כ"ס או 150 כ"ס, ושני המקרים בשידוך לתיבת שישה הילוכים ידנית. ההאצה מ-0 ל-100 קמ"ש אורכת 11.1 או 10.4 שניות בהתאמה (זהה לביצועים עם הנעה קדמית), ותצרוכת הדלק הממוצעת בתנאי מעבדה עומדת על 15.6 ק"מ לליטר לעומת 16.4 עם הנעה הקדמית (טובה פחות ב-5%).
 
ההנעה הכפולה מייקרת את הדאסטר ב-15,000 שקל: 110 אלף ל-131 כ"ס ברמת הגימור "לורט", 120 אלף שקל ל-150 כ"ס ברמת הגימור "פרסטיג'". מדובר עם זאת עדיין במחיר נמוך מהדאסטר דיזל הנעה כפולה שמוצע אף הוא בישראל, ברמת הגימור הנמוכה ובמחיר התחלתי של 123 אלף שקל.

דאצ'יה דאסטר בנזין הנעה כפולה: 110 אלף שקל

 
מלבד ההנעה הכפולה, אין שינויים במפרט או בעיצוב. ללורט מולטימדיה עם מסך "7.0 ואפל קארפליי, מצלמת נסיעה לאחור וחיישני חנייה. לפרסטיג' בנוסף חישוקי "17, מפתח חכם, מצלמות היקפיות, בקרת אקלים, ניטור שטחים מתים ועוד.