חודש לפני החשיפה הרשמית, יונדאי מפרסמת איור ראשון של מכונית המיני החדשה שלה. מדובר בדור שלישי של יונדאי i10, אחותה התאומה של קיה פיקנטו. האיור נחשף שש שנים בדיוק מהיום בו נחשף הדור היוצא של המכונית.

בינתיים מדובר רק באיור חופשי ומופרז למדי, שמדגיש כמה מהמאפיינים של מכונית המיני בצורה מוגזמת, כמו למשל גלגלי ענק ומה שנראה כמו רוחב של משאית חלוקה. ניתן עם זאת ללמוד כבר ממנו (ומהצהרת יונדאי) כי ה-i10 החדשה תהיה נועזת יותר בעיצובה, עם קווי מתאר מובחנים בצדדים לעומת הקו הנקי והפשוט של הנוכחית.

יונדאי מבטיחה כי המכונית החדשה גם תציע פרופורציות שונות בין הרוחב לגובה ומידת הגלגלים, לטובת מראה "אנרגטי וקל תנועה". האיור החדש מצטרף לתמונה חלקית מאוד של החלק האחורי, שפורסמה לפני מספר שבועות (ראו למטה).

יונדאי i10 החדשה תוצג בספטמבר


עוד נמסר כי ה-i10 תציע מערכות בטיחות ונוחות חדשות. בין היתר תוצע סוף-סוף בלימת חירום אוטונומית, לצד מערכת סיוע לשמירת נתיב, התרעת הירדמות נהג ומצלמת נסיעה לאחור. בתוספת תשלום תוצע גם מערכת למניעת סינוור - המחליפה מאורות גבוהים (דרך) לרגילים (מעבר) כשרכב מגיע ממול.

בתחום המותרות יונדאי תאבזר את הדגם בשיקוף טלפונים במערכת המולטימדיה (אפל קארפליי ואנדרואיד אוטו של גוגל) וטעינה אלחוטית לטלפון. לפי שעה לא ידוע אילו ממערכות הבטיחות והנוחות יוצעו בישראל. נזכיר כי ה-i10 הנוכחית היא מהאחרונות בקטגוריה שעדיין מסתמכת על מערכת בטיחות בהתקנה מקומית, ולהתרעה בלבד.

עוד פרטים על יונדאי i10 החדשה צפויים בתערוכת פרנקפורט (22-12 בספטמבר). מחברת כלמוביל, יבואנית המותג, נמסר כי עדיין לא ידוע מתי יחל השיווק בישראל.