חברת כלמוביל, יבואנית יונדאי לישראל, החלה בשיווק מתיחת הפנים של יונדאי איוניק. מכונית הכלאיים של יונדאי הייתה ב-2018 הנמכרת ביותר בשוק המקומי (עם 10,181 יחידות) ומאז השקתה ב-2017 נמכרו 24,880 יח' בשוק הישראלי.
 
חטיבת הכוח של יונדאי איוניק 2020 החדשה לא עברה שינוי והעדכון הוא בעיקר קוסמטי. בחזית ישנם כעת קווים הדומים יותר לקו העכשווי של המותג - הן בסבכה והן ביחידות תאורה בעלות מראה חדש. גם החלק האחורי עודכן וכך גם הפגושים והאיוניק מוצעת מעתה בישראל עם שמשות כהות.
 
בתא הנוסעים השינוי גדול יותר, כאשר במרכז הקונסולה הקדמית בולט מסך המולטימדיה החדש והגדול מבעבר ("8). המערכת המקורית מחליפה את מערך ה"קונקטד" שהיבואנית הציעה עד עתה, וכוללת אפשרות לשיקוף טלפונים (קארפליי ואנדרואיד אוטו).

יונדאי איוניק מחודשת בישראל – מ-138,000 שקל

 
מתיחת הפנים מביאה איתה גם בלם חנייה חשמלי ואפשרות לתפעול ידני של תיבת ההילוכים, זאת באמצעות מנופים מאחורי גלגל ההגה. במצב "חסכון" המנופים מאפשרים לבחור בין דרגות הבלימה הרגרנטיבית.

יונדאי איוניק מחודשת בישראל – מ-138,000 שקל

 
ברמת הגימור הבכירה, "סופרים", נוספו חיישני חנייה היקפיים ותאורת לד מלאה מלפנים.
 
אבזור הבטיחות נותר עשיר למדי, וכולל בלימת חירום אוטונומית, התרעה ותיקון סטייה מנתיב ובקרת שיוט אדפטיבית. ה"סופרים" מוסיפה התרעת רכב בשטח מת בנסיעה לפנים ולאחור.
 


יונדאי איוניק המחודשת התייקרה: רמת "פרמיום" עולה 138 אלף שקל (2,000 יותר מלפני העדכון), ה"סופרים" עולה 141 אלף שקל (התייקרות של 1,000 שקל).