קבוצת עופר אבניר, המייבאת את רכבי השטח, טרקטורוני התיור והמשא של CF MOTO כבר משנת 2012, החלה בשיווק אופנועי המותג הסיני. חמישה אופנועים שונים נחתו באולם היבואנית. כל האופנועים ישווקו עם אחריות לשנתיים או עד 24,000 ק"מ.

אופנועי CF MOTO - השקה בישראל


מותג CF MOTO, החוגג בימים אלו 30 שנה להיווסדו, מפתח, מייצר ומשווק אופנועים, טרקטורונים, רכבי עבודה, מנועים, תיבות הילוכים וחלקי חילוף משנת 1989. מאז הקמתה פיתחה החברה 98 דגמים שונים של כלי רכב מסוגים שונים ו-51 מנועים. כל אלו משווקים באמצעות 1,900 מפיצים ברחבי העולם.

האופנועים עוצבו על ידי סטודיו עיצוב הרכב הגדול ביותר באוסטריה – סטודיו קיסקה (Kiska) שאחראי גם על עיצוב כל אופנועי ק.ט.מ משנת 1994 וכן כל אופנועי הוסקוורנה משנת 2014. אם הזכרנו את ק.ט.מ, נזכיר שב-2018 נחתם הסכם שיתוף פעולה בינה לבין CF MOTO לייצור כל אופנועי המותג האוסטרי בקווי היצור של CF MOTO עבור השוק הסיני האדיר בגודלו.

בעופר אבניר מסבירים כי המחיר האטרקטיבי (נמוך ביותר מ-20% ויותר מדגמים מקבילים) של דגמי CF MOTO החדשים אינו נובע משימוש במכלולים נחותים באופנועים, שכן דגמי CF MOTO מצוידים באביזרים ממותגי איכות מאירופה ומיפן. כך למשל, מערכת ניהול המנוע של Bosch הגרמנית, מתלי קאייבה (KYB) היפנית, מערכת ה-ABS של Continental (גרמניה), מערכות הבלימה של J.Juan הספרדית וצמיגי מצלר הגרמנית.

להלן דגמי CF MOTO שיושקו בישראל:
CF MOTO 250NK – אופנוע נייקד בנפח 250 סמ"ק עם מנוע סינגל (צילינדר יחיד) מקורר נוזל. ה- 250NK מצויד בתאורת Led מלפנים ומאחור, מציע לוח שעונים מפורט מסוג TFT ואפשרות לבחירה בין זוג מצבי רכיבה: "ספורט" או "גשם". מתאים לבעלי רישיון A1 ומחירו כ 22,000 שקלים (כולל מע"מ ואגרות רישוי – "על הכביש").

אופנועי CF MOTO - השקה בישראל

CF MOTO 400NK – אופנוע נייקד עם מנוע בנפח 400 סמ"ק, דגם סטריטפייטר המתאים גם לבעלי רישיון A1. מחירו 29,900 שקל ובאבניר טוענים שהוא גם יהיה הזול ביותר בקטגוריה מבחינת עלות אחזקה שוטפת: 2,882 שקלים בלבד (לפני מע"מ) ל-25,000 קילומטרים.

אופנועי CF MOTO - השקה בישראל


CF MOTO 400GT – גירסת הספורט תיור שלא אופיינית לקטגורית אופנועי ה-400 סמ"ק בישראל.  ה-400GT מצויד במיכל דלק ענק בנפח 19 ליטרים, פנסי Led הניתנים לכיוון ב-4 זוויות שונות, לוח שעונים מסוג TFT, משקף רוח גדול הניתן לכיוון ועוד. ומחירו הוא  34,900 שקלים (כולל מע"מ ואגרות רישוי – "על הכביש") והוא מתאים גם לבעלי רישיון A1.

אופנועי CF MOTO - השקה בישראל


CF MOTO 650NK – אופנוע נייקד, מנוע בנפח 650 סמ"ק במחיר של 37,900 שקלים (כולל מע"מ ואגרות רישוי- "על הכביש"). באבניר אומרים שעלות הטיפולים השוטפים של דגם ה-650NK תהיה היחידה בקטגוריה שלו שנמוכה מ-3,000 שקלים (לפני מע"מ) על פני טווח רכיבה של 25,000 ק"מ.

אופנועי CF MOTO - השקה בישראל


CF MOTO 650MT – אופנוע אדוונצ'ר עם מנוע בנפח 650 סמ"ק ומחירו יעמוד על 39,900 שקלים (כולל מע"מ ואגרות רישוי – "על הכביש"). ה-650MT מציע אבזור עשיר כגון: משקף גבוה מתכוונן, מנשא וזוג ארגזי צד, מגני מנוע היקפיים ומגני ידיים.

אופנועי CF MOTO - השקה בישראל

בחודשים הקרובים עופר אבניר צפויה להרחיב את היצע הדגמים עם שלושה דגמים חדשים מ-CF MOTO, אשר יוצגו בתערוכת Eicma האיטלקית בחודש נובמבר הקרוב.

קובי גילון, סמנכ"ל השיווק בעופר אבניר: "אנו נרגשים להשיק היום את נבחרת האופנועים הגלובלית של מותג CF MOTO ולהציע את העסקה המשתלמת ביותר בשוק הישראלי בעבור כל אחת מהקטגוריות בהן ניתן למצוא את אופנועי המותג. לאחר שנתיים של בדיקה ומעקב אחרי אופנועי המותג, אנו מרגישים כי הזמן בשל, וכי הבשורה שמביאים אופנועי CF אינה טמונה רק במחיר התחרותי, אלא גם בעלויות האחזקה השוטפות, חווית הרכיבה ואיכות האופנועים. אנו מזמינים את לקוחותינו לנסות ולהתנסות בכלים החדשים".