יצרנית הרכב הגרמנית ב.מ.וו הודיעה על עדכון תקופתי למפרטים של מרבית דגמיה. העדכון לא מוסיף הפעם יחידות כוח חדשות (אך כן משדרג קיימות), ומתמקד בעיקר בתוספות אבזור ועיצוב חדשות.

את השינוי המכני ב.מ.וו שמרה צנוע הפעם, והוא יתמקד בסדרה 5 דיזל - שם גרסת ה-520d תציע הנעת כלאיים מתונה. מדובר בתוספת של מערכת חשמל 48 וולט שתאפשר אגירת אנרגיית בלימה ושימוש בה לכיבוי מנוע הבנזין בשיוט ועמידה לזמן ממושך יותר. ביצרנית מעריכים כי המערכת תחסוך 0.3 ליטר סולר במסלול המבחן האירופי (נסיעה משולבת של 100 ק"מ). הסדרה 5 דיזל לא מוצעת בישראל.

חידוש חשוב יותר לרוכשי הסדרה 3 והסדרה 5 הנטענות משקע (330e ו-550e בהתאמה), נוגע ליכולת לגרור נגרר. ב.מ.וו תציע וו גרירה מתקפל לדגמי הכלאיים עם כושר גרירה של עד 750 ק"ג. פריט זה יהיה זמין מנובמבר הקרוב באירופה וסביר כי ניתן יהיה להזמינו גם בישראל.

ב.מ.וו מרעננת מפרטים: יותר M לפנאי וכלאיים שיכולות לגרור
ב.מ.וו 530e. וו הגרירה בדרך

הסדרה 8 גראן קופה, עם מרכב הסדאן, תציע מאותו חודש לראשונה גג סיבי פחמן לחסכון במשקל. הגג יוצע כפריט נפרד לרוכשי ה-M850i הספורטיבית, בעוד בגרסאות אחרות תידרשו לרכוש אותו כחלק מחבילת M ספורט הכוללת רכיבים נוספים. ב.מ.וו גם תציע את הסדרה 8 עם רכיבי סיבי פחמן חדשים בתא הנוסעים.

ב.מ.וו מרעננת מפרטים: יותר M לפנאי וכלאיים שיכולות לגרור
ב.מ.וו M135i החדשה. חישוקים קלים במיוחד

דגם נוסף שזוכה לרכיבים קלי משקל הוא ה-M135i. הדור החדש של הסדרה 1 הספורטיבית יוצע עם חישוקי M פרפורמנס (Performance) בקוטר "18, שחוסכים 10 ק"ג בהשוואה לחישוקים רגילים באותה מידה של ב.מ.וו. הבדל זה אף מורגש בביצועים - זמן ההאצה נחתך ב-0.1 שניות ל-4.7 בלבד, זאת תודות למנוע 2.0 ליטר מוגדש שמספק 306 כ"ס והנעה כפולה.

החישוקים החדשים יוצעו כחלק מחבילת M פרפורמנס שתכלול, בין היתר, גם סבכה קדמית, מראות צד ופתחי מפלט בצבע שחור. הערכה החדשה תהיה זמינה לרכישה מנובמבר.

ב.מ.וו מרעננת מפרטים: יותר M לפנאי וכלאיים שיכולות לגרור
ב.מ.וו X5. מערכת בטיחות חדשה

דגמי ה-X6 ,X5 ו-X7 יצטיידו מדצמבר הקרוב באופציה למושבי M חשמליים. המושבים החדשים מציעים יותר תמיכה ואפשרויות כיוונון מהמושבים הרגילים. היצע "אינדיבידואל" (Individual), מחלקת ההתאמה האישית של ב.מ.וו, יתרחב ויכלול חישוקי "22 חדשים וערכות עור-אלקנטרה נוספות לתא הנוסעים, לצד חלקי קונסולה בשחור מבריק.

ה-X6 יציע אבזור חדש לתא המטען - כולל רשתות עיגון ומשטחים מונעי החלקה. כן יוצע תא נוסעים מרופד עור בצבע שנהב, גווני מרכב חדשים (כחול ובורדו) ומראות צד וספויילר אחורי מסיבי פחמן. ב-X5 תוכלו להזמין מתלי M חדשים בגרסאות ה-40i ו-30d החל מדצמבר. אלו כוללים דיפרנציאל, מתלים והיגוי בכיול M.

ב.מ.וו מרעננת מפרטים: יותר M לפנאי וכלאיים שיכולות לגרור
ב.מ.וו X6 מארגן את המטען

לסיום, שני רכבי הפנאי הגדולים של ב.מ.וו, ה-X5 ו-X6, יוצעו עם מערכת בטיחות חדשה - סיוע מעבר נתיב. מערכת זו מסייעת בהיגוי כדי להשלים מעבר חלק בין נתיבים, תוך שהיא מזהה ומתריעה מפני רכב בנתיב אליו אתם מנסים לעבור.