בתערוכת טוקיו הקרובה, שתיערך בין ה-25 באוקטובר ל-4 בנובמבר, סובארו תציג את הדור החדש של הלבורג (Levorg), משפחתית סטיישן ייחודית ששווקה בעבר בישראל.

הדור השני של המכונית, שעזבה את ישראל באפריל 2017, יציע עיצוב חדש, יחידות כוח עדכניות ואבזור מודרני. סובארו בינתיים לא מפרסמת פרטים או תמונות מלאות של הדגם. מחברת סמל"ת, יבואנית סובארו, נמסר כי "נושא השיווק נמצא בבחינה מול היצרנית. אנו שואפים ככלל לייבא את כל הדגמים  עבור קהל הלקוחות ההדוק של סובארו בישראל".

לצד הלבורג, סובארו תיפרד בתערוכה מאחת המכוניות האייקוניות שלה - האימפרזה STi. מהדורה אחרונה בהחלט של המכונית עם מנוע ה-EJ20 הוותיק, שייצורו יופסק במרץ 2020 לאחר יותר מ-20 שנות שירות, תוצג בטוקיו עבור השוק המקומי. לישראל היא ככל הנראה לא תגיע. פרטים נוספים על גרסה זו יפורסמו בתערוכה.

סובארו לבורג חדשה תוצג בקרוב
סובארו אימפרזה STi, מהדורה אחרונה עם מנוע הבוקסר הוותיק

לצד חידושים אלו, יצרנית הרכב היפנית תציג בטוקיו גם את מתיחת הפנים של סובארו אימפרזה. הרענון, עליו דיווחנו לכם באוגוסט האחרון, כולל עדכון לעיצוב החיצוני והפנימי, מערכות בטיחות מתקדמות ביותר רמות גימור (מעתה חבילת ה-EyeSight תקנית בכל הגרסאות ביפן) וכיול מתלים חדש. שיווק האימפרזה המחודשת צפוי להתחיל בישראל בשנה הבאה.