שבועיים לפי החשיפה הרשמית פולקסווגן שחררה איורים שרומזים על מראה פולקסווגן גולף החדשה. הדור השמיני של המשפחתית האייקונית צפוי להיחשף במלואו ב-24 לאוקטובר. יצרנית הרכב הגרמנית לא מפרסמת בשלב זה מפרט טכני כלשהו, אבל מהאיורים ניתן ללמוד מעט על ההופעה החיצונית וגם על זו של סביבת הנהג.

לא צפויות מהפיכות של ממש בעיצוב החיצוני — באיור ניתן להבחין ביחידות התאורה הצרות, החלק האחורי הרחב והיעדר קורה B מובחנת. כמובן שסביר להניח שבדרך לגרסת הייצור תתקבל תוצאה מתונה יותר, אך בפולקסווגן מבטיחים הופעה דרמטית ודינמאית יותר מהדור הקודם, ועם זאת שהגולף החדשה תזוהה מיד כשייכת למשפחה. 

פולקסווגן גולף דור 8 תוצג בסוף החודש


בסביבת הנהג כבר מבטיחים לנו הגרמנים שינויים בולטים יותר — בגולף החדשה תוצג לנו סביבת הנהג דיגיטלית ומקושרת שאלמנטים עיצוביים שלה יחלחלו לשאר דגמי המותג. אנו צופים לראות לוח מחוונים דיגטלי ומסך מולטימדיה גדול דרכו יתופעלו מרבית מערכות הרכב. כמו כן גלגל ההגה צפוי להיות נטול כפתורים (בדומה ל-ID.3 שהוצגה בחודש שעבר) ואת מקומם יאכלסו משטחי מגע.

בפולקסווגן נמנעים מלפרט אבל רומזים כי הגולף החדשה תוצג עם מגוון רחב של מערכות בטיחות מתקדמות, חלקן יערכו הופעה ראשונה בסגמנט הקומפקטי.

כאמור, הדור החדש יחשף במלואו ב-24.10, כאשר היא תגיע לשווקים ראשונים באירופה כבר בחודש דצמבר הקרוב.

פולקסווגן גולף דור 8 תוצג בסוף החודש
פולקסווגן גולף דור 8 תוצג בסוף החודש