בעוד מרבית המכוניות החשמליות מופנות לדרי ערים ולכביש הסלול, מיצובישי בחרה בתערוכת טוקיו בכדי להציג גישה שונה. קבלו את המי-טק (MI-Tech), מפגן טכנולוגי מרשים בדמות באגי חשמלי.

המי-טק משלב בין רכב פנאי קטן (מידות לא פורסמו) לבאגי פתוח - בלי דלתות או גג. במקום הנעת כלאיים המבוססת על מנוע בנזין, כמו למשל במיצובישי אאוטלנדר PHEV, רכב התצוגה משתמש בהנעה חשמלית עיקרית. מאריך טווח מסוג טורבינת גז מטעין את המצברים כאשר שקע הטעינה הבא אינו קרוב מספיק.

את ההנעה העיקרית מבצעים כאמור מנועים חשמליים - אחד לכל סרן. במיצובישי ניצלו את התצורה לרעיון מקורי למדי - הרכב יכול להסתובב במקום על-ידי סיבוב גלגלים מנוגדים בסרנים שונים בכיוון ההפוך. מצוין לרחובות או שבילים צרים במיוחד.

מיצובישי יורדת לשטח עם באגי חשמלי יוצא דופן


היצרנית היפנית לא מספקת מפרט טכני של הרכב, שאינו מיועד לייצור. עם זאת, היא רומזת על כך שמערכת הטורבינה-חשמל עשויה למצוא דרכה בעתיד לכלי רכב סדרתיים. אילו בדיוק? ימים יגידו.

מיצובישי יורדת לשטח עם באגי חשמלי יוצא דופן