חברת לובינסקי, יבואנית MG, פרסמה את מחיר הגרסה חשמלית של ה-ZS, חודש אחרי שהשיקה אותו בישראל להזמנה מוקדמת. זהו רכב סיני חשמלי ראשון שמשווק בארץ באופן סדיר, כאשר השנה צפויים להגיע כלי רכב נוספים (חלקם במסגרת התקינה המקלה של משרד התחבורה) מתוצרת GAC, האנטנג ואולי גם מקבוצת גרייטוול (אורה).

לובינסקי, יבואנית MG וקבוצת PSA, צפוי להשיק ב-2020 מספר לא מבוטל של דגמים חשמליים וכלאיים נטענים משקע נוספים של המותג הסיני, ויותר מכך של קבוצת PSA (פיג'ו, סיטרואן, DS ואופל).
 
הרכב החדש יעלה החל מ-139 אלף שקל, כאשר במחיר כלולים הרכבת עמדת טעינה ביתית ושני כבלי טעינה (מוד 2 ומוד 3). לגרסה החשמלית מצברי 45.6 קוט"ש, טווח של 263 ק"מ בהתאם לתקן החדש (WLTP) ומשך טעינה של כשבע שעות. בטעינה מהירה ניתן להגיע ל-80% תוך כ-30 דקות.
 
המנוע עצמו מפיק 143 כ"ס והרכב מאיץ ל-100 קמ"ש ב-8.2 שניות. מבחינת עיצוב ומידות, אין שינוי משמעותי ביחס ל-ZS בנזין והרכב יוצע בשתי רמות גימור: נט S ונט אפ  Sשתעלה 141 אלף שקל.
 
אמ.ג'י ZS חשמלי בישראל: מ-139 אלף שקל


ברמה הבסיסית בלימת חירום אוטונומית, התרעת סטייה מנתיב עם סיוע בהיגוי, בקרת שיוט אדפטיבית, חיישני חנייה, מולטימדיה עם צג "8, בלם חנייה חשמלי ומפתח חכם. לרמה הבכירה גם התרעת רכב בשטח מת, חישוקי "17 במקום "16, חלון גג, ריפוד דמוי עור ומושב נהג מתכוון חשמלית.

אמ.ג'י ZS חשמלי בישראל: מ-139 אלף שקל

 
ל-ZS החשמלי אחריות כוללת של חמש שנים או 150,000 ק"מ. האחריות על מצברי הליתיום-יון עומדת על שמונה שנים או 150,000 ק"מ.
 
היבואנית מדווחת כי מאז נפתחה אפשרות להזמנה מוקדמת, נרשמו כ-1,500 לקוחות.