קופרה אטקה, רכב הפנאי הספורטיבי, מוצע במהדורה מוגבלת. הרכב, שמבוסס על סיאט אטקה המשווק בישראל, הוא דגם ראשון שמשווק תחת בגרסה הספורטיבית תחת מותג קופרה העצמאי וללא סמלי סיאט. שיווקו בישראל צפוי להתחיל בשנה הבאה.

במהדורה המוגבלת, שנקראת בשם הלא יצירתי "מהדורה מיוחדת", האטקה יוצע ב-1,999 יחידות. הן מובדלות מהדגם הרגיל במספר פרטי עיצוב, וגם במערכת פליטה ספורטיבית מתוצרת אקרפוביץ' ובלמים משודרגים מתוצרת ברמבו בקוטר "18.

בצד העיצוב, תמצאו מספר רכיבים מסיבי פחמן - למשל מראות צד, חלק מהספויילר האחורי וחלקים בקונסולה הקדמית. יש גם חישוקי "20 בעיצוב חדש עם נגיעות בצבע נחושת, צבע שגם חוזר בכיתוב "קופרה" מאחור ובתפרים בתא הנוסעים.

סיאט אטקה ספורטיבי במהדורה מיוחדת: 1,999 יחידות


צבע ייחודי נוסף - "כחול בנזין" - משמש לריפודי אלקנטרה בדלתות ובמושבים. את חבילת העיצוב משלימים שטיחים "יוקרתיים", כך קופרה, וגוון חדש למרכב שמכונה "אפור גרפן".

סיאט אטקה ספורטיבי במהדורה מיוחדת: 1,999 יחידות


מתחת למכסה המנוע אין שינויים, מלבד כאמור מערכת הפליטה. זה אומר שיש מנוע 2.0 ליטר טורבו-בנזין עם 300 כ"ס ו-40.8 קג"מ, שמעביר את הכוח לכל ארבעת הגלגלים בסיוע תיבת שבעה הילוכים רובוטית כפולת מצמד. שילוב זה מספיק להאצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 4.9 שניות ולמהירות מרבית של 247 קמ"ש, לצד תצרוכת דלק של 11.8-11.2 ק"מ לליטר בממוצע בתנאי מעבדה.

סיאט אטקה ספורטיבי במהדורה מיוחדת: 1,999 יחידות


מחיר המהדורה המיוחדת לא פורסם. בעוד קופרה אטקה הרגיל צפוי להגיע לישראל במהלך שנה הבאה, הגרסה מוגבלת הייצור ככל הנראה לא תוצע אצלנו.

סיאט אטקה ספורטיבי במהדורה מיוחדת: 1,999 יחידות