חברת קרסו, יבואנית רנו לישראל, החלה בשיווק רנו מגאן RS, גרסת הביצועים של המשפחתית הקומפקטית. זהו דור שלישי לדגם הספורטיבי, שפותח על-ידי חטיבת הספורט של רנו. מאז הוצגה ה-RS בדור השני של המגאן, היא הפכה לאחת הקומפקטיות החמות המובילות בקטגוריה וסוג של אמת מידה בתחום - כך שהציפיות מהדור החדש גבוהות.
 
המגאן RS הוצגה במרכב חמש דלתות בלבד בתערוכת פרנקפורט  2017. חידוש נוסף הוא אפשרות לתיבה רובוטית כפולת מצמד (שישה יחסי העברה), שבישראל תהיה היחידה במבחר (באירופה מוצעת גם גרסה ידנית). המגאן RS רחבה מהדגם הרגיל בשישה ס"מ (187) לטובת מפסק סרנים רחב, זאת בסיוע בתי גלגלים תפוחים.  
 
לארץ ה-RS מגיעה בגרסת ה"קאפ" (Cup), לה כיול מתלים נוקשה וספורטיבי יותר ודיפרנציאל קדמי מוגבל החלקה מכאני, שאמור לשפר את העברת הכוח בסיבובים.


 
ל-RS מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.8 ליטר, 280 כ"ס (2.0 ליטר ו-275 כ"ס בעבר) ומומנט של 39.8 קג"מ ב-2,400 סל"ד. ההאצה מ-0 ל-100 קמ"ש אורכת 5.8 שניות והמהירות המרבית 250 קמ"ש.  תצרוכת הדלק הממוצעת בתנאי מעבדה - 13.2 ק"מ לליטר.

​רנו מגאן RS בישראל - החל מ-235 אלף שקל


עוד במפרט: היגוי לכל ארבעת הגלגלים, בלמי ברמבו עם קליפרים אדומים ומערכת טלמטריה. זו מאפשרת להציג נתוני נהיגה כמו מצב מצערת, זווית פניה ועוד.  

​רנו מגאן RS בישראל - החל מ-235 אלף שקל

 
כמקובל ברנו ספורט, המגאן RS מוצעת ברמת אבזור עשירה הכוללת חישוקי "19, תאורת לד מלאה, ריפודי עור ואלקנטרה, דיפון ייחודי, בקרת אקלים, מפתח חכם, מחוונים מוקרנים, מערכת מולטימדיה עם מסך "8.7,  אפשרות בחירה בין מצבי נהיגה, העברת הילוכים מההגה ועוד. מפרט הבטיחות כולל לראשונה מערכות בטיחות מקוריות: בלימת חירום אוטונומית, התראת סטייה מנתיב וניטור שטח מת. המחיר נקבע על החל מ-235 אלף שקל.

​רנו מגאן RS בישראל - החל מ-235 אלף שקל