צ'מפיון מוטורס, יבואנית אודי לישראל, החלה בשיווק אודי Q7 המחודש. זאת כחלק מהיערכותה לפתיחת שנת 2020. לפי אודי מדובר במקצה השיפורים המקיף ביותר שהיצרנית ערכה לרכב כלשהו בתולדותיה.
 
הרכב נראה שרירי יותר וקרוב יותר לשפת העיצוב העדכנית של מותג, כולל חרטום חדש עם תאורת מטריצת לד וגם חישוקים בעיצוב שונה. מבפנים ה-Q7 יישר קו עם עיצוב ומערכות המולטימדיה שיש ב-A8 ובעיקר מדובר בתפיסה החדשה עם שני הצגים במרכז הקונסולה ("10.1 למעלה, "8.6 למטה). בנוסף לאלו יש גם לוח מחוונים דיגיטלי ומושבים משודרגים עם אוורור.
 
ה-Q7 המחודש יוצע בארץ ברמת גימור "לימיטד", הגבוהה ביותר בהיצע, מה שאומר כי הוא מאובזר יותר משמעותית מבעבר. לרכב שבעה מקומות, קפיצי אוויר, חישוקי "21, חלון גג, דלת אחורית חשמלית, מצלמות היקפיות, ומערכת שמע מתוצרת בוז עם 19 רמקולים.

​אודי Q7 מחודש בישראל: החל מ-590 אלף שקל


יש עוד: סגירת דלתות רכה, בקרת אקלים לארבעה אזורים, ריפודי עור, מושבים חשמליים ועוד. בתחום הבטיחות מערך מלא הכולל בנוסף לבלימת חירום אוטונומית, התרעת סטייה מנתיב ובקרת שיוט אדפטיבית, גם ניטור שטחים מתים אקטיבי מהצד ומאחור.
 
​אודי Q7 מחודש בישראל: החל מ-590 אלף שקל


ה-Q7 יוצע בגרסת 50TDI (דיזל), עם מנוע V6 בנפח 3.0 ליטר ו-286 כ"ס. גרסת הבנזין, 55TFSI, מציעה נפח זהה ו-340 כ"ס. שני המנועים משודכים לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית והנעה כפולה, כמו גם למערכת כלאיים מתונה (MHEV) המבוססת על מערכת חשמל 48 וולט (מסייעת ללא יכולת נסיעה חשמלית נקייה). האצה מעמידה ל-100 קמ"ש אורכת 6.3 שניות בדיזל ו-5.9 בבנזין, תצרוכת הדלק הממוצעת בתנאי מעבדה 14.5 ו-11 ק"מ לליטר בהתאמה.
 
מחיר שתי הגרסאות עומד על החל מ-590 אלף שקל.