חברת לובינסקי, יבואנית קבוצת PSA (אופל, פיג'ו, סיטרואן ו-DS) וגם MG הסינית, נערכת למתקפה חשמלית בשלל מותגיה בשנת 2020. על כך העיד מנכ"ל הקבוצה, דני שביט, בהשקת הגרסה החשמלית של MG ZS (פנאי קטן).
 
מדובר בכלי רכב חשמליים ובגרסאות כלאיים נטענות משקע אותם יציגו כל אחד מהמותגים שהחברה מייצגת. בגלל הביקוש הגדל באירופה, נראה כרגע שהיבואנית תאלץ להמתין עד למחצית השנייה של 2020 עבור רוב הדגמים החדשים. הבשורה הטובה בצד הלוגיסטי היא שרובם חולקים את מערכת ההנעה, מה שיקל על מערך השירות ללקוחות.
 
באופל היבואנית מעוניינת להשיק את הקורסה החשמלית (136 כ"ס) במקביל לגרסאות הבנזין, ועושה מאמצים שזה יקרה כבר במחצית הראשונה של 2020. מאוחר יותר יגיע הגרנדלנדX  בגרסת כלאיים נטענת משקע ו-300 כ"ס.  

המתקפה החשמלית של לובינסקי: MG, אופל, פיג'ו, סיטרואן ו-DS

 
פיג'ו 208 החדשה, המבוססת על אותה פלטפורמה כמו הקורסה, צפויה לנחות אצלנו גם בגרסה החשמלית. כאן לא ברור אם הצגת הגרסאות הרגילות והחשמלית יהיו באותו מועד.
 
וזה לא הכל בפיג'ו: ה-2008 החדש יגיע במחצית השנייה של 2020, גם כאן יחד עם גרסה חשמלית מלאה. פיג'ו 3008 ו-508 עם הנעת כלאיים נטענת משקע יצטרפו אף הן למבחר במהלך השנה, וכך גם תאום ה-3008 של סיטרואן, ה-C5 איירקרוס PHEV.

המתקפה החשמלית של לובינסקי: MG, אופל, פיג'ו, סיטרואן ו-DS

 
גם ל-DS יהיו חידושים ידידותיים לסביבה: ה-7 קרוסבק בגרסת כלאיים נטענת (עם שני מנועים חשמליים, 300 כ"ס והנעה כפולה), ה-3 ספורטבק בגרסה חשמלית עם אותו מנוע כמו בקורסה, 208 ו-2008.

המתקפה החשמלית של לובינסקי: MG, אופל, פיג'ו, סיטרואן ו-DS

 
גם MG צפויה להוסיף ב-2020 למבחר המחושמל. זה יהיה בדמות גרסת כלאיים נטענת משקע ה-HS, רכב פנאי קומפקטי - אח גדול ל-ZS.