אודי חשפה סדרת מהדורות מיוחדות לדגמי ה-RS שלה, לציון 25 שנה לתחילת שיווק המכונית הראשונה מסוגה - ה-RS2 אוואנט (Avant). מכונית זו, שהתבססה על האם הרוחנית של ה-A4 (אודי 80), הציעה מרכב סטיישן שימושי ומנוע חמישה צילינדרים עוצמתי (315 כ"ס). השילוב בין שימושיות לביצועים קסם לרבים והפך את RS לתת-מותג נחשק.

מאז 1994 ועד היום אודי הציגה שלל גרסאות RS לדגמיה, כאשר כיום מוצעות ה-RS4 אוואנט - היורשת של אותה RS2 - לצד TT RS וגרסאות דומות ל-A5 (קופה וליפטבק, A6 (סטיישן) ו-A7 (ליפטבק).

את כל אלו אודי תציע במהדורה שנקראת "חבילת יום השנה ה-25 ל-RS", וכוללת שלל פריטי עיצוב מיוחדים למי שרוצה שה-RS שלו לא רק תהיה זריזה, אלא גם תיראה חגיגית. החבילה כוללת חלקי וקישוטי מרכב באלומיניום מט ושחור מבריק, לצד מושבי אלקנטרה עם תפרים כחולים - זכר לצבע ה"כחול נוגארו" (Nogaro) שהיה צבע ההשקה של ה-RS2 והפך למזוהה עם דגמי RS לאורך השנים.

חגיגת הכסף: אודי מציינת 25 שנה של ביצועי RS
אודי RS6 אוואנט עם "חבילת יום השנה ה-25 ל-RS" (צילום: אודי)


הגוון הייחודי יוצע גם למרכב במהדורות המיוחדות, אך אודי לא מגבילה ותציע גם את שלושת הצבעים הפופולריים ביותר כיום - שחור מיתוס, אפור נארדו ולבן קרחון. מלבד ערכות העיצוב וגוון המרכב הנוסטלגי אין שינויים טכניים ביחס לדגמי RS רגילים.

חגיגת הכסף: אודי מציינת 25 שנה של ביצועי RS
אודי TT RS (צילום: אודי)


מחיר החבילה אינו זול - החל מ-9,350 יורו (כ-36 אלף שקל) ל-TT RS, החל מ-10,900 יורו (כ-42 אלף שקל) ל-RS4 ו-RS5, והחל מ-14,500 יורו (כ-56 אלף שקל) ל-RS6 ו-RS7. אבל מה לעשות, על יום השנה ה-25 לא חוסכים.